kroehlur

Wat een

za aug 26, 2006 19:34

kinderachtig bullshit allemaal.

Bedankt.

Doei....

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: Wat een

za aug 26, 2006 19:42

Gaat iedereen nu opeens weg? WTF!

Ik bemoei me gewoon niet met al die ruzie's, en als ik t lees dan klik ik 't gewoon weg.
Kom op mensen, 't is "maar" een forum...
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za aug 26, 2006 20:09

Tja blijkbaar vinden sommige mensen het nodig om uit onvree de hele boel hier te verzieken :evil:
Staat het je niet aan: DAN VERTREK en gebruik de achteruitgang.
Geen onzinnig onnodig geneuzel.

ciao

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za aug 26, 2006 20:25

Vandaag in de werkplaats van een forummer geweest, om de klepjes van mijn (via het forum gekochte) Bertone te stellen, een andere forummer was daar om K&N's op z'n mooie 1750 te laten plaatsen, hij had nog een forummer meegebracht voor de gezelligheid, later op de middag nog een forummer komen aanwaaien terwijl die ene forummer samen met mij (ook een forummer) aan die op het forum gekochte Bertone van me sleutelden...
Dan besef je dat je toch één en ander te danken hebt aan het forum...Boel toffe mensen leren kennen. Vorig jaar op 't SS 3 uur nodig gehad om van de paddock naar de bar te raken (wegens overal staan ouwehoeren). Toen kende ik amper 25% van de mensen die ik nu ken....Dit jaar dus de ganse dag nodig om te ouwe....enz.....allemaal via het forum leren kennen, die mensen
't forum is zo slecht nog niet. Laat ons met z'n allen hozen met emmertjes ipv het zinkende schip te verlaten (al jeukt het bij mij ook, 't dat ik niks beter te doen heb op 't werk :oops: ). eens gehoosd, kunnen we het lek dichten ! :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za aug 26, 2006 20:35

Ja, ik hou ook veel van bootjes. Het is dus de heftige regenval van de laatste tijd die de oorzaak van deze ellende is, want er staan bakken water in het schip.
Ik hoos mee iig. 8)
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

za aug 26, 2006 22:48

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

daaaaaag....

wat ik al aan dre zei...

zie zn topic maar

ciaoo
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Roeltje 164

za aug 26, 2006 23:31

:? :? , nou moe...

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Wat een

za aug 26, 2006 23:54

Vandaag in de werkplaats van een forummer geweest, om de klepjes van mijn (via het forum gekochte) Bertone te stellen, een andere forummer was daar om K&N's op z'n mooie 1750 te laten plaatsen, hij had nog een forummer meegebracht voor de gezelligheid, later op de middag nog een forummer komen aanwaaien terwijl die ene forummer samen met mij (ook een forummer) aan die op het forum gekochte Bertone van me sleutelden...
Dan besef je dat je toch één en ander te danken hebt aan het forum...Boel toffe mensen leren kennen. Vorig jaar op 't SS 3 uur nodig gehad om van de paddock naar de bar te raken (wegens overal staan ouwehoeren). Toen kende ik amper 25% van de mensen die ik nu ken....Dit jaar dus de ganse dag nodig om te ouwe....enz.....allemaal via het forum leren kennen, die mensen
't forum is zo slecht nog niet. Laat ons met z'n allen hozen met emmertjes ipv het zinkende schip te verlaten (al jeukt het bij mij ook, 't dat ik niks beter te doen heb op 't werk :oops: ). eens gehoosd, kunnen we het lek dichten ! :wink:
=D> Ha vriend! :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Wat een

di aug 29, 2006 10:28

=D> Ha vriend! :thumbs:
Ik doe mijn best!

van G
Guru
Guru

Re: Wat een

di aug 29, 2006 19:47

kinderachtig bullshit allemaal.

Bedankt.

Doei....
Afbeelding :evil: Afbeelding
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Terug naar “Het Forum Café”