Ik ben hier gekomen omdat ik wou weten of de Alfetta GT die van m'n ouders is geweest hier bekend was.
Vervolgens blijven hangen omdat dit een behoorlijk actief en gezellig forum bleek te zijn en sinds ik m'n 75 heb wil ik daar ook weleens wat over weten.
Topics over evenementen (al dan niet door mijzelf bezocht) zijn ook wel interessant, wat niet wil zeggen dat ik er altijd reageer. Sommige projectentopics volg ik ook (Alfetta GT(V)-restauratie projecten, uiteraard de Rees-projecten, maar ook dat van die bakrevisie is interessant).
Topics die niets met Alfa te maken hebben moeten m.i. kunnen. Bij de club van mijn andere auto hebben we een topic genaamd "Voetbalhoekje" (dus niet aan een bepaalde club gelinkt

). Dat is behalve het eerste ook meteen het laatste topic wat over voetbal wordt geopend. Zelfde geldt bijvoorbeeld ook voor Formule 1, met dien verstande dat daar tijdelijk een tweede topic over is i.v.m. een poule die we hebben opgezet. Moet naar mijn mening kunnen, als het je niet interesseert sla je het gewoon over. Ik ben ook geen voetballiefhebber en heb daarom het Feyenoord-topic tot op heden straal genegeerd.
Het Café lijkt mij prima geschikt voor dat soort dingen. Staat nota bene in de omschrijving "...loze discussies voeren. ...", hetgeen m.i. inhoudt dat je over vanalles en nog wat kunt l*llen. Als ik dat verkeerd heb begrepen hoor ik het graag...
Wel zou een aanvulling op het moderatieteam geen kwaad kunnen denk ik. Maar dat heb ik al eens verkondigd.
Edit: Je kan natuurlijk ook overdrijven met het volspammen van het Café