Kat van de buren overreden misschienSinds wanneer heb jij haren in je wielen?????

Kat van de buren overreden misschienSinds wanneer heb jij haren in je wielen?????
Durf ik te betwijfelen Rob; ik heb volgens mij dezelfde in 16 inch onder mn 75 carbs zitten> Gotti Axia oid..Maar dit waren ook Ronals
Durf ik niet te zeggen of het Ronals zijn maar mijn Foute Ford Sierra RS velgen zijn in ieder geval ook Ronals.Durf ik te betwijfelen Rob; ik heb volgens mij dezelfde in 16 inch onder mn 75 carbs zitten> Gotti Axia oid..Maar dit waren ook Ronals
Grtz, fRank
SchoenenFREAKDit topic begon ook over velgen toch ? Prima zo.
Eens kijken ....
-twee paar Reebok Ventilators, 1 ervan Koyomo limiteds (Kisaragi)
-twee paar Air Max I, alleen in mooie kleuren
-een paar high Dunks
-een paar Air Force II
-paar Manfield sloffen voor onder pak
-listige Italiaanse sluipinstappers
-miljoen slippers
-TnT Vans
-Saucony en Brooks rensloffen
Vergeleken bij m'n vrienden heb ik ongeveer geen schoenen
Uhmm..... Wat Kees-Jan vindt hoeft niet leidend te zijn hoor Anke. Ieder zijn/haar mening. Ik ben bijv. wel een velgen mens, en mag daar graag over zeuren. Toch kunnen Kees Jan en ik goed door 1 deur. (als ie niet meer aankomt danDezelfde velgen wilden ze me destijds verkopen voor op mn Fiat Uno turbo, nou......![]()
Geen gezicht op zo'n Fiatje![]()
Maarrrrrrr we zitten wel als een stelletje ouwe wijven weer over velgen te zeuren![]()
en dat is nou net wat Cees zo iriteerde en de reden waarom hij dit topic startte
Lieve @@, dat zijn doppen popje!!!!
Maar lelijk zijn ze welLieve @@, dat zijn doppen popje!!!!