Dat geld voor zo'n wagen moet toch ergens vandaan komen.

haha nou... als ik het daar op moetst verdienen...Jaja,
Dat geld voor zo'n wagen moet toch ergens vandaan komen.
was het maar waar!..... maar wie wil er nou zo,n opgeboorde fiat??@@Gerbengtt
Volgens mij word jij gesponsord![]()
Zal eens aan Leo vragen of hij mij ook wil sponsoren komt er misschien ook een Ferrari in zicht
heikneuterHebben ze ook ! Daarom dat ik mezelf absoluut niet als een Antwerpenaar zie (ben ik trouwens niet, ben een plattelandsbewonerIk ook , maar er wordt wel eens verklaard hier in de Vlaanders dat Antwerpenaars een dikke nek hebben)
Waarom maak je dan reklame voor Madenowas het maar waar!..... maar wie wil er nou zo,n opgeboorde fiat??@@Gerbengtt
Zal eens aan Leo vragen of hij mij ook wil sponsoren komt er misschien ook een Ferrari in zicht
ik hoef ook geen korting(mag wel hoor)... het is gewoon een goeie zaak..Waarom maak je dan reklame voor Madenowas het maar waar!..... maar wie wil er nou zo,n opgeboorde fiat??@@Gerbengtt
Zal eens aan Leo vragen of hij mij ook wil sponsoren komt er misschien ook een Ferrari in zichtkorting krijg je toch ook niet hoor
haha.. ik ben ook maar een bouwvakker die wat aan zijn stratemakers ferrari knutseltje hebt echt geen korting nodig als je bij de aldi boodschappen doet!!
dit is ook een leuke he?@@Gerbengtt
Nee! Weg ermee.......dit is ook een leuke he?@@Gerbengtt