heeft net zijn GTV 6 naar Polen gedaan voor restauratie
deze week maar is polshoogte gaan nemen over de vorderingen
ben zeer benieuwd.
zal ook informeren welk bedrijf dit doet.
grt rogeralfa

Offe............... POOLS hoogtedeze week maar is polshoogte gaan nemen over de vorderingen
ben zeer benieuwd.
Zozo wat zijn we wakker zeg!Offe............... POOLS hoogtedeze week maar is polshoogte gaan nemen over de vorderingen
ben zeer benieuwd.
En, heb je deze auto zelf gezien en zoja wat is daarover je oordeel?www.rs-cc.com Deze 2600 sprint is gedaan voor een Nederlander en is door Paul Kok (Gratama en Kok taxaties) getaxeerd op 25000 euro.
Als je nog eens alfa wil laten restaureren weet ik nog een heel goed adres in Barneveld!!!Er moet me wel nog 1 ding van het hart: Met een Pool is het slecht afspraken maken. Dit heb ik aan den lijve ondervonden met verchromen. De beloofde 3 weken is 8 maanden geworden en een aantal onderdelen waren verdwenen. De man van de 2600 sprint heeft een contract opgesteld met clausules waarin boetes opgelegd werden bij te laat opleveren van het werk. Dit heeft wel redelijk gewerkt.
Bij mijn chroomwerk had ik geen poot om op te staan. Gelukkig waren het 2600 spider onderdelen en zijn die op elke hoek van de straat te koop
Wouw!