*****5Sterren*(6)

Re: RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

wo jul 19, 2006 12:43

Oja,
als je ingeschreven hebt, meld dat dfan even hier middels een reply, weten we tenminste wie er allemaal komen!
:lol:
Heren: Begrijp ik nu goed dat deze bijeenkomst niet vrij toegankelijk is? Dus dat BBQ een verplicht nummer is? Anders is het storten van € 15,- voor een frisje of koffie wel aan de riante kant toch? Moet er nu wel of niet gestort worden?

Succes met de voorbereiding. :wink:

ciclista
Guru
Guru

RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

wo jul 19, 2006 13:15

Let op: dit geldt bij deelname aan de BBQ.
Komt u overdag en doet u niet mee aan de BBQ dan kunt u vrijblijvend gebruik maken van de faciliteiten voor de kids.
Nee, dat begrijp je niet goed, overdag en zonder BBQ is de meeting vrij toegankelijk, maar dan moet je wel op het springkussen voor de kids.
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

*****5Sterren*(6)

wo jul 19, 2006 13:40

Erg grappig, maar de vraag is niet aan ciclista gesteld. Dus kun je het antwoord gewoon weer bewerken/weghalen.
Voor rare capriolen hoef je niet op een springkussen trouwens zie ik...

Andretti Molletti

wo jul 19, 2006 18:09

Zo, springkussen is rond!!! Dank aan Maarten!
Nu nog iemand met een trekhaak die het omstreeks 10 uur ophaald en de volgende dag na 10 uur kan terugbrengen!?!?
Wie o wie??

harold
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

wo jul 19, 2006 18:42

waar (woonplaats) ophalen cq terugbrengen en hoe groot is dat ding....
heb de beschikking over een wagen met open laadbak of kleine aanhanger achter de 164
btw ophalen op zondag?? wat is er dan open waar ze die dingen verhuren?
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

charlotte

wo jul 19, 2006 22:50

Zou me graag opgeven, maar het kan zijn dat ik moet werken. Tot wanneer mag je afzeggen???? Lijkt me gezelligggggggggggg (niet dat afzeggen dan hoor) 8)

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

wo jul 19, 2006 23:25

heb de beschikking over een wagen met open laadbak of kleine aanhanger achter de 164
Even zoeken bij Boedelbak, Pak 'n Bak, en hun concurrenten. Verhuren vaak vanuit tankstations, kan je dus ook 's zondags halen/brengen.

Of ééntje lenen ;)

Roeltje 164

do jul 20, 2006 00:45

Even zoeken bij Boedelbak, Pak 'n Bak, en hun concurrenten. Verhuren vaak vanuit tankstations, kan je dus ook 's zondags halen/brengen.

Of ééntje lenen ;)
Lezen Dink.... :lol: , gaat om het kussen niet de aanhanger, Harold schreef; heb de beschikking over een wagen met open laadbak of kleine aanhanger achter de 164.... :roll: :wink:

*****5Sterren*(6)

do jul 20, 2006 12:08

Oja,
als je ingeschreven hebt, meld dat dfan even hier middels een reply, weten we tenminste wie er allemaal komen!
Heren: Begrijp ik nu goed dat deze bijeenkomst niet vrij toegankelijk is? Dus dat BBQ een verplicht nummer is? Anders is het storten van € 15,- voor een frisje of koffie wel aan de riante kant toch? Moet er nu wel of niet gestort worden?

Kan ik hieruit opmaken dat ik als forumlid niet welkom ben? Ik krijg sowieso geen antwoord van de opgerichte ForumMeetingOrganisatie, en misschien willen anderen inmiddels ook antwoord op deze vraag..

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do jul 20, 2006 12:40

Oja,

Kan ik hieruit opmaken dat ik als forumlid niet welkom ben? Ik krijg sowieso geen antwoord van de opgerichte ForumMeetingOrganisatie, en misschien willen anderen inmiddels ook antwoord op deze vraag..
Je vraag is m.i. reeds beantwoord door Ciclista, als jij dit wil negeren is dat je eigen keus maar misschien ook de reden voor een ander (organisatie) om geen dubbele antwoorden te gaan geven.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

ciclista
Guru
Guru

Re: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

do jul 20, 2006 12:40

Beste leden van het forum.

Op dit moment is de officiële vergunning binnen!
Wie mogen er komen: Volgens mij alle leden van het Forum!
Iedereen van het forum mag dus komen volgens de openingsposting van dit topic.
Een aantal mensen zullen best geinteresseerd zijn om je eens in levende lijve te ontmoeten.
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

*****5Sterren*(6)

do jul 20, 2006 12:48

Let op: dit geldt bij deelname aan de BBQ.
Komt u overdag en doet u niet mee aan de BBQ dan kunt u vrijblijvend gebruik maken van de faciliteiten voor de kids.
Nee, dat begrijp je niet goed, overdag en zonder BBQ is de meeting vrij toegankelijk, maar dan moet je wel op het springkussen voor de kids.
Dus jouw tekst klopt niet helemaal dan?

*****5Sterren*(6)

do jul 20, 2006 12:52

Je vraag is m.i. reeds beantwoord door Ciclista, als jij dit wil negeren is dat je eigen keus maar misschien ook de reden voor een ander (organisatie) om geen dubbele antwoorden te gaan geven.
Nee, dit Topic wordt beheerd door ForumMeetingAmsterdam. Daar stel ik ook de vraag aan. Ciclista geef ik ook antwoord.

ForumMeetingOrganisatie

do jul 20, 2006 14:12

Betreffende het ophalen van het springkussen kunnen we gebruik maken van Harold, waarvoor dank.
Voor het terugbrengen op maandag rond 10 uur, zoeken we nog iemand... WIE?

(het betreft idd een aanhanger incl. springkussen )

De ForumMeeting is niet vrij toegankelijk! Inschrijven gaat via het forum, dus een lidmaatschap/inschrijving alhier is een voorwaarde.
De meeting is kostenloos, maar wil je gebruik maken van de BBQ dan zul je een bijdrage moeten storten.
Voor overdag, vóór de BBQ is het verstandig, zeker als het zo heet is als nu, zelf ook een en ander aan drinken mee te nemen!

Voor de mensen die niet kunnen wachten al hun forumvrienden te ontmoetenen, en al dagelijks zo'n 20 uur voor hun PB doorbrengen, de reacties op inschrijvingen van de FMO zullen nog enige weken op zich laten wachten, zoals eerder vermeld. ;)

Momenteel gaat het om de voorbereidingen en organisatie. (vrijwilligers meld u aan :) )
Het inschrijven kan gewoon doorgaan, we weten graag ruim van te voren met hoeveel mensen we rekening moeten houden 8)

*****5Sterren*(6)

do jul 20, 2006 15:32

Vergunning is binnen?

Mijn deelname als forumlid kan de organisatie niet weigeren lijkt me. Ik wacht een antwoord eerst af.

Terug naar “Evenementen”