INSCHRIJVEN!!
Beste forumleden,
vanaf heden kan er ingeschreven worden op de Forummeeting met BBQ te Amsterdam.
We hebben geregeld dat er een BBQ is, frisdrank en een heel klein beetje licht alcoholische drank.
Voor de
volwassennen is het dus gewoon een sociaal gebeuren met aansluitend een BBQ.
Ook aan de forumleden met
kinderen hebben gedacht!
Zoals het er nu voorstaat is er het volgende geregeld:
Springkussen op het basketballveldje en een speel/kleurhoek.
Neem dus gerust het kroost mee!!!
Kosten:
Per volwassene 15 Euro
Kinderen 5 Euro
Let op: dit geldt bij deelname aan de BBQ.
Komt u overdag en doet u niet mee aan de BBQ dan kunt u vrijblijvend gebruik maken van de faciliteiten voor de kids.
Drinken wordt pas bij aanvang van de BBQ geschonken.
Aanvang BBQ is rond de klok van 18.00 uur.
Inschrijven:
U kunt alleen inschrijven via het forum per PB aan de
ForumMeetingOrganisatie
Dit doet u onder vermelding van uw echte naam en de namen van personen die met u meekomen.
U ontvangt dan een dezer weken een reply met daarin de gegevens omtrent het overmaken van het geld voor de meeting.
Omdat het geheel op risico van een aantal vrijwilligers neer komt is de inschrijving voor de BBQ vanaf 1 september niet meer mogelijk.
We moeten inkopen op voorhand en dus vooraf betalen. Wilt u op het laatse moment toch komen dan kunt u dat uiteraard doen, maar meld dit bij de organisatie. Zij kunnen beoordelen of mee BBQ c.q. drinken nog mogelijk is.
Regels:
Zij die komen conformeren zich aan de regels getoond in de vergunning van de gemeente Amsterdam.
daarnaast dient u de aanwijzingen van de organisatie te allen tijde op te volgen.
We zijn ervan overtuigd dat de sociale controle en de positive instelling van alle forumleden deze dag tot een groot succes gaat maken.
Mochten er nog vragen openstaan dan kun je ze hieronder stellen.
Nog niet alles is geregeld, maar dat komt goed!!!
Gezocht:
1) Enkele forumleden uit Amsterdam die willen helpen bij de opbouw en opruiming van de spullen bedoeld voor de meeting.
2) Een forumlid met trekhaak die in Amsterdam voor het vervoer van het springkussen van en naar de meeting wil zorgen.
3) Enkele personen die bij toerbeurt toezicht willen houden bij de "kidscorner" (incl springkussen).
Wil je meewerken aan een succesvolle forummeeting en een vd bovenstaande taken op je nemen meld je dan even per PB bij de organisatie, alvast bedankt!
Het inschrijven kan beginnen!!!!