giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

vr jul 07, 2006 14:12

:wink: Ceesje had een sabbatical genomen.... :wink:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Skattie

Re: RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

vr jul 07, 2006 17:23

Ik neem vlgde week kontakt op...

tis nu hittegolf en dus ideaal weer om mijn nwe huis in te richten ;)

krijgen de leden van de organisatie hun eigen P-plek??

(wie een vinger krijgt probeert de hele arm :lol: )

Skattie

vr jul 07, 2006 17:25

:shock:

sorry, dit was niet de bedoeling. Ik wilde alleen even lezen wat r zo klein geschreven stond en wist niet meer hoe terug te komen. Was de "vorige" knop ff kwijt, hihi.

:roll:

alfaRob33

Re: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

vr jul 07, 2006 20:23

[Robert, je komt toch nog?

Ja !!! Echt wel :wink:

Roeltje 164

vr jul 07, 2006 21:33

4 sterren in je bril...., je snapt het niet helemaal hé, hoe oud ben je eigenlijk???, ik maak geintjes die anderen wel begrijpen anders zou ik me niet opwerpen alszijnde de regelaar/bereider van het eten, wat trouwens ook mijn beroep en hobby is na Alfa's.......

Koeiekop... :roll: :wink:

Roeltje 164

wo jul 12, 2006 00:19

Up, heb vandaag een grote electrische wok geregeld en au bain maries en BBQ's voor 3 September via mijn leveranciers... dus laat me niet in de steek!!!!!!!!!!, er moet dus ook aanvoer van stroom zijn......en genoeg...
We gaan een Feesie bouwen in neusenstad..HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH

Lijkt jullie dat wat, want anders is het de laatste keer geweest.... dat ik er in spring :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En ik blijf op dat verhaal van die knaken azen, hoe gaan we dat doen???, want de klok tikt en tikt....
Het maakt mij niet uit, maar zonder dinero's geen pleziero's.......

gr Roel :wink:

Die dagelijks/ wekelijks/ maandelijks/ jaarlijks kostprijsberekeningen moet maken wat hij kookt , net als op TV met de grote jongens................

Ciaooooo :wink:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo jul 12, 2006 20:04

Wat moet dat kosten Roeltje?
Ik wil in ieder geval minstens 10 kaarten, bonusbonnen kopen voor mij en mijn buren aan het plein. Wat we kunnen het toch niet maken om onder hun neus te barbecueen? :roll:
Volgens mij heeft zich iemand gemeld die je wilt ondersteunen, ik zal hem een deze dagen even bellen.

Nu voor het serieuze gedeelte:
Ik scan de vergunning in zodat de eisen die de gemeente en de politie stel duidelijk zijn voor iedereen (maar waarop ik word afgerekend :? )!
Het vreemde is dat de BBQ er niet meer op staat. Of het moet in de voortuin gebeuren. Kan ook hoor! Evenals licht alcoholische dranken.
Als ik de vergunning letterlijk moet nemen staat er dat ik ik mijn eigen woning geen whiskey mag drinken!
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op di sep 05, 2006 11:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Roeltje 164

wo jul 12, 2006 20:08

De spullen kosten nix....., de BBQ kan je zo duur maken als jezelf wilt....je moet uitgaan van 15-20 euro p.p incl drank, denk ik, ik kan daar een aardige BBQ voor regelen, hangt wel van de inschrijvingen/aantallen af..., zal de rekening ter inzage er ook bij doen, want ik ga hier geen knaak aan verdienen en vindt dat ook zeker niet erg, als het maar gezellig wordt en dat gaat wel lukken denk ik zo....
Ben alleen benieuwd of mensen voorruit betalen of reserveren, we moeten tenslotte ook boodschappen doen en als dat voor 100 man is, geen probleem maar we hebben dan wel het e.e.a nodig, dacht ik zo.... :roll: :roll: :roll: toch?? als we onze forumvrienden gaan verwennen...

bel me anders een keer op 06-44338653 :wink:

gr Roel

harold
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

wo jul 12, 2006 20:26

[heel pessimistisch mode aan]

zodra zo'n meeting geld moet gaan kosten dan blijven er een (flink) aantal mensen weg....denk dat de meesten er ook niet echt voor voelen om een hele middag te blijven tot de bbq gaat beginnen

denk dat een gewone, vrijblijvende meeting met een kopje koffie, en een gevulde koek of een plakje cake meer dan voldoende is ('t klinkt zo wel als een "after-party" van een begravenis)

[/heel pessimistisch mode uit]

[/img]
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo jul 12, 2006 20:33

Zowiezo is de koffie, fris, koek en borrelnoot van het huis en iedereen mag komen.
Voor degene die willen bbq-en die hoeven thuis niet meer te eten.

Roeltje 164

wo jul 12, 2006 20:55

Hoezo, de meesten????, is toch gezellig en wat is 10-15 euri's nu voor een heerlijk buffet......wel een dure Alfa rijden en geen paar stuivers over hebben voor een BBQ??? , weet niet hoor Wilco of iedereen hier zo denkt......
Maar we gaan eraan werken.... Roy en ik hebben elkaar net gesproken... et giet oan... :wink:

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo jul 12, 2006 21:14

Dan moeten "de meesten" maar lekker ergens anders gaan zitten kniezen! :evil:

Steek de BBQ alvast maarr aan! :banana:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

ForumMeetingOrganisatie

wo jul 12, 2006 22:55

Gaat helemaal goed komen!!!
Eerdaags gaan we bekend maken wat er allemaal gaat gebeuren...
De dag zit vol verrassingen en er wordt uiteraard ook aan de kleintjes gedacht.
Zoals gebruikelijk gaat het bij voorinschrijving en vooruitbetaling

We hebben op dit moment 4 man in de organisatie.

We werken e.e.a. nog uit en dan komen we met de uitnodiging en het programma.
LET OP: deze forum meeting gaat natuurlijk traditie getrouw weer grootser worden dan alle voorafgaande meetings 8) 8) 8)

De ForumMeetingOrganistatie :lol:

Robert 75 V6

vr jul 14, 2006 13:38

hee wat super man!! je hebt het helemaal profi geregeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D>

ik wil ook komen, hoe komen mijn centjes bij jou en hoe kom ik aan bonnenken???????

moet ik nog een pannetje sateh maken??

we kunnen natuurlijk ook US STYLE gaan. iedereen zijn eigen happie mee. ( leuk hoor dan krijg je meestal een keur van de lekkerste salades )

*****5Sterren*(6)

Re: RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

vr jul 14, 2006 15:52

@ *****5Sterren*(6):

Kom je ook?

Dan kunnen we onze 156's naast elkaar zetten, beetje BBQen, een pilsje drinken en lekker bijkletsen.
Zo jij hebt dus ook een 156?
Ik ben gek op BBQ, mits goed verhit! Dus geen gas of elektri :x Dat is voor luie amerikanen met overgewicht toch? Met kolen maakt het niet uit of er een speenvarkentje, flappie of zelfs een dagenlang gemarineerd sateh-tje op ligt. Mits niet te heet geblakerd uiteraard. Want zo gaat het vaak... Ik ben benieuwd. :D

Terug naar “Evenementen”