Medeforummers,
Iedereen kent de reinigende spullen die men in de brandstoftank kan doen en iedereen weet dat de werking marginaal is, zoniet niet. Vaak kan men het goedje toedienen en na het rijden van enkele tankjes kan je de filters vervangen en is de eventuele vuiligheid uit het gehele brandstofsysteem. Maar een opmerkzame vriend van mij zei dat het mogelijk is dat eventuele losgeweekte vuiligheid ook in de injectoren kan gaan zitten. Uiteraard kan je die ook reinigen, maar nu komt het gedeelte van mijn vraag: een injector met slechts 1 gaatje is makkelijk op te merken (lees onregelmatige loop, lopen op minder potten) als deze verstopt gaat zitten, maar er zijn ook injectoren die bijvoorbeeld 2 of meerdere gaatjes hebben en dan is verstopping soms niet op te merken of te laat.
Weet iemand hier of de injectoren die gebruikt worden op boxermodellen 145/6 en op de twinsparkmodellen van de 145/6 eengaats of meergaats zijn? Ik loop namelijk al een tijd met deze vraag, maar niemand heeft me hierover duidelijkheid kunnen geven.
Alvast dank voor reactie en met vriendelijk sportieve groet,
Aad