Los lijkt me meer werk??? Wielen er af en er weer opzetten. (los is trouwens nauwkeuriger).Toch is dat wat hij zei... 2 wielen 31 euro dacht ik, en 4 64 euro dus. Ik weet dat hun doen balanceren aan de as, en het wiel los van de as... Los van de as is goedkoper geloof ik.
Los kan wel nauwkeuriger zijn, maar balanceren op het voertuig kan wel het beste middel zijn. Vooral als een trilling er niet goed uit te krijgen is, kan het wiel beter op de auto gebalanceerd worden. De balansmeting wordt dan op veel hogere snelheid gedaan.Los lijkt me meer werk??? Wielen er af en er weer opzetten. (los is trouwens nauwkeuriger).Toch is dat wat hij zei... 2 wielen 31 euro dacht ik, en 4 64 euro dus. Ik weet dat hun doen balanceren aan de as, en het wiel los van de as... Los van de as is goedkoper geloof ik.
Das de methode om slechte banden of met kromme velgen de boel te verdoezelen.
Los kan wel nauwkeuriger zijn, maar balanceren op het voertuig kan wel het beste middel zijn. Vooral als een trilling er niet goed uit te krijgen is, kan het wiel beter op de auto gebalanceerd worden. De balansmeting wordt dan op veel hogere snelheid gedaan.
Cor.
psies.Aan de autobalanceren is feitenlijk een gevolg bestrijden en niet de oorzaak oplossen...
Zit er geen modder in de velgen? Breuk in 1 van de banden?` Loodje ` eraf? Trillingen boven de 120 zit idd meestal in de achterbanden.Hmmm, ik had trouwens het idee dat het meer is gaan trillen sinds dat ik mijn voorwielen een keer los heb gehaald... Toch zitten ze wel stevig vast. Beeld ik me dat nou maar in, of zou er toch iets geks gebeurd zijn?