Mijn koelvloeistof ziet wat donker, hoe kan ik deze vervangen? het gaat om een 33
gr Tom
onderop het middenblok zitten aan weerskanten 3 M 10 bouten, 1 van de drie is het. Aan de rechterkant is het de bout die net tussen het stabilisatorstangetje zit.Hoezo?? Ik kan de kachel toch niet aanzetten wanneer ik de koelvloeistof vervang?
En kan iemand mij vertellen waar die aftap pluggen precies zitten?? heb gisteren gekeken maar wist niet zeker welke het waren.
gr Tom
Het gaat er niet om dat de kachel aanstaat, maar dat de leidingen open staan zodat die ook leeg lopen... (toch?)Hoezo?? Ik kan de kachel toch niet aanzetten wanneer ik de koelvloeistof vervang?
gr Tom
Het gaat er niet om dat de kachel aanstaat, maar dat de leidingen open staan zodat die ook leeg lopen... (toch?)Hoezo?? Ik kan de kachel toch niet aanzetten wanneer ik de koelvloeistof vervang?
gr Tom
Een 33 heeft geen kachelkranen. De warmte wordt geregeld met de luchtstromen, en niet met het water wat door de kachel stroomt. Het heeft dus geen nut om de kachel open te ztten.Gerrets schreef:
Hoezo?? Ik kan de kachel toch niet aanzetten wanneer ik de koelvloeistof vervang?
gr Tom
Het gaat er niet om dat de kachel aanstaat, maar dat de leidingen open staan zodat die ook leeg lopen... (toch?)
Waarom komt er dan koelvloeistof in je interieur als je kachelradiator lek is?Een 33 heeft geen kachelkranen. De warmte wordt geregeld met dluchtstromen, en niet met het water wat door de kachel stroomt. Het heeft dus geen nut om de kachel open te ztten.Gerrets schreef:
Hoezo?? Ik kan de kachel toch niet aanzetten wanneer ik de koelvloeistof vervang?
gr Tom
Het gaat er niet om dat de kachel aanstaat, maar dat de leidingen open staan zodat die ook leeg lopen... (toch?)
Een 33 heeft geen kachelkranen. De warmte wordt geregeld met de luchtstromen, en niet met het water wat door de kachel stroomt. Het heeft dus geen nut om de kachel open te ztten.