*****5Sterren*(6)

Re: RE: Santa Giulia

ma jun 19, 2006 11:42

kleine selectie foto's:

KLIK

wilde verhalen,

:shock: :shock: :?
Klinkt allemaal heel avontuurlijk Jasparon... Maar ik neem aan dat je de afgelopen periode daaro ook wel eens een enkele keer aan jezelf gevraagd hebt waar the fcku je eigenlijk aan begonnen was....? :?: :wink:
Grtz, fRank
slechts eenmaal...tijdens het Macquisavontuur) heb veel ervaring in de bergen (> 6000 meter), anders was ik het alleen ook niet gaan doen :wink:

Bange mensen gaan aan het strand zitten....

Tis mijn grootste hobby, ver daarna auto's en dan speciaal A.L.F.A.!

Maar dan moet het ook avontuurlijk zijn! Je hebt wel andere foto's straks toch?
Ben benieuwd...

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Santa Giulia

ma jun 19, 2006 15:14

@ adjesalfa: Je bent wel flink bruin geworden op die berg daar!
:lol:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Santa Giulia

ma jun 19, 2006 15:38

hey leuk

Waar ligt die berg ergens jasperon?
Heb een x aantal weken gelden mount Kenya beklommen in 3 dagen op en neer was wel heftig (4985m)
Jammer dat het bewolkt was anders hadden we kilamanjaro ook nog kunnen zien.

Afbeelding
onze gids die ons niet bij hield
Afbeelding
op het topje voor de zon opkwam
martijn
wil ik ook nog wel eens doen Mount Kenia (mooie foto met de zon en het wolkendek, heb wel de huayna potosi in Bolivia gedaan (6188 m) in 1999, helaas geen digitale fotos van, moet ze nog eens inscannen....

de toch ligt op Corsica, zijn tientallen bergen waar je langs te toppen gaat, 15 dagen lang.

groet

nog een aantal fotos genomen door een Belg waar ik een dag samen mee heb gelopen

KLIKK
156

adjesalfa
Advanced Member
Advanced Member

ma jun 19, 2006 19:39

@berlinista

Komt omdat ik al 3,5 maand in Kenya was :D
We hebben daar een dam gebouwd met de plaatselijke bevolking in het droogste gebied van Kenya

martijn

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr sep 29, 2006 15:19

met een stuk in De Limburger vandaag :D

KLIK

---------------------------------------
Een witte mei op Corsica

Mijn mooiste plekje op aarde

In 1996 heb ik al eens de GR20 gedaan op Corsica. Dit is de zwaarste langeafstandswandeling in Europa. Volle bepakking en elke dag minimaal 700 meter stijgen en dalen. Eigenlijk is het meer klimmen (alpien) dan wandelen. De tocht duurt vijftien dagen en is een aaneenschakeling van hoogtepunten. Vandaar dat ik besloten heb de tocht nogmaals in mijn eentje te lopen dit jaar. (Een verslag van de tocht staat op http:// www.corsica-prikbord.nl/viewtopic.php?t=2589&start=0) Een plekje uit 1996 is altijd blijven hangen. Dat is het uitzicht bij de Pratihut, gelegen op een hoogte van 1820 meter. Dat jaar had het eind mei nog flink gesneeuwd en dat maakte het uitzicht wel zeer bijzonder. Vanuit de hut heb je een compleet uitzicht op de laagvlakte bij Solenzara, het strand, de zee met verderop Elba en het vasteland van Italië. Hemelsbreed zal het strand ongeveer op vijf kilometer van de hut liggen. De combinatie van de kou (rond het vriespunt), de sneeuw en het uitzicht op het zonnige strand maakt dit voor mij een zeer bijzondere en magische plek.

DAGMAR STASSEN,
Valkenburg
156

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do nov 02, 2006 20:10

eindelijk het verslag af, pffff

zie, nogmaals: http://www.corsica-prikbord.nl/onderwerp.php?t=2589

excuses dat dit topic niet Alfarelated is :oops:

maar Santa Giulia bestaat toch echt, ook al ben ik er niet geweest.

Terug naar “Het Forum Café”