Een verzameling van radialen en diagornalenDit is pas spectaculair !!! 6 Alfa Babes samen![]()
Oeioeioei, hier ga ik vast gedonder mee krijgenEigenlijk is de Alfa 145, 146, 155, en zelfs de laatste GTV en Spider, 147, 156 en GT gebaseerd op deze auto:
En daar is NIETS van gelogen
Oeioeioei, hier ga ik vast gedonder mee krijgenEigenlijk is de Alfa 145, 146, 155, en zelfs de laatste GTV en Spider, 147, 156 en GT gebaseerd op deze auto:
Maar da's wel een goed uitgangspunt.
heb ik eigenlijk hele goede herinneringen aan, rijdt goed, is betrouwbaar (althans 'onze' lome oliestiker) en onze eerste auto, die echt nergens roeste!
(zelfs de achterklep niet.
)
Begrijp ik, die is van kunststof!Oeioeioei, hier ga ik vast gedonder mee krijgenEigenlijk is de Alfa 145, 146, 155, en zelfs de laatste GTV en Spider, 147, 156 en GT gebaseerd op deze auto:
heb ik eigenlijk hele goede herinneringen aan, rijdt goed, is betrouwbaar (althans 'onze' lome oliestiker) en onze eerste auto, die echt nergens roeste!
)
Begrijp ik, die is van kunststof!Oeioeioei, hier ga ik vast gedonder mee krijgenEigenlijk is de Alfa 145, 146, 155, en zelfs de laatste GTV en Spider, 147, 156 en GT gebaseerd op deze auto:
)
Of de mensen die dit vinden hebben de grootste mondNa 14 pagina's is de conclusie dus:
De beste en mooiste Alfa is de 155, jongens en meisjes het topic is klaar, trustuh !!!!!
ehmm volgens mij mot ik is topic gaan lezen hahaha...weet je waar ik nou echt naar benieuwd ben he....
welke alfa is nou de aller mooiste??? en dan heb ik het over alle alfas (zelfs de arna)
voor mij is dat heel moeilijk, ik kan denk ik niet kiezen...
voor mij zouden de zekere genomineerde zijn,
- 155 DTM (1e editie)
- 158/159 (jaren 50)
- bertje
en zo zijn er nog vel op te noemen....
maar welke is het nou echt??????????????
Nee hoor, een echte Alfa heeft niet meer dan twee deuren75
Oh ja die is nog mooier!33 STRADALE