mooi man, heel gaaf.
Ik zal de overige races morgen doen. Beeld is een beetje raar omdat ik het breedbeeld heb opgenomen!mooi man, heel gaaf.
Ja hebben, ik zet ze anders wel op mijn site (kan je ze door lussen naar jouw site)Ik zal de overige races morgen doen. Beeld is een beetje raar omdat ik het breedbeeld heb opgenomen!mooi man, heel gaaf.
Heb nog een video waarin je me voorbij komt vliegen cees
The video you have requested is not available.
jajajajajajaFF W8ten nog! Je bent te snel! Komt goed!
Op zaterdag hadden we dus geen goede wegligging, en dat hebben we zaterdagavond in orde gemaakt. Was een wereld van verschil (lees bijna 5 seconde per rondje)joh wat me opvalt is dat het zo verbazingwekend rustig is in zo'n 75. Geen toeren geen extreem veel herrie wat een oase van rust zeg.
Ga dus Nooit in een 33 racen heren das een hel.
indien goed opgezet kan ik op de rechte stukken dan mijn stuurfouten goedmaken
Het vermogen viel me tegen (1.0 bar) Front Mounted er weer afgehaald. 2 serieele intercoolers is het net niet. Had ook ernstige temp. problemen.Leuke filmpjes!!!!
Motortje van Dennis is niks mis mee
Heerlijk om als amateur tussen de proffesionele tuners gewoon op pk's weg te kunnen lopen![]()
Wat me wel duidelijk is, zijn de klachten over de achterwielgrip.. erg goed te zien hoe dennis worstelt met de achterzijde..is geen houden aan lijkt wel.
We hadden zaterdag al slechte tijden en ik heb toen de voorwielsetup veranderd, dat gaf niet veel. En dat terwijl die behoorlijk fout stond.
(Bertone had al weer een jaartje stilgestaan etc..) Zaterdagmiddag en avond nogmaals gesleuteld en dat bracht al wat meer.
Aftappen van de diff olio gaf zilvermetallic verf leek het wel en daar zit m.i. ook het probleem.. lijkt wel of de sperr vastslaat ipv spert..
Ook de banden zijn inmiddels te oud geworden (stammen nog uit het vice-kampioenschapsseizoen ..)
tegen die tijd dat ik ga aanhaken denk ik ook over een turbomotor.. indien goed opgezet kan ik op de rechte stukken dan mijn stuurfouten goedmaken![]()
Behoorlijk snel motortje, zo'n turbo