... Het is net alsof ze alsmaar harder wil.
Ligt dat nou aan de auto of aan mij? Denk een beetje van beide.....
Dat wordt je wel gewoon, boxer rijden is een constante tweestrijd tussen verkeersovertredingen en je pedaal.
... Het is net alsof ze alsmaar harder wil.
Dat ze alsmaar harder wilt is voor mij heel herkenbaar. 140km/h is de perfecte cruise-snelheid, en daar wil ze dan ook graag heenOp zich is het trekken naar 1 kant ook niet zo erg, soms is het lastig wanneer je even het stuur wil loslaten en je krijgt een beetje lamme hand van het tegensturen. Ik denk wanneer de lagers vervangen zijn en de motorsteun goed vastzit dat ie dan al wat rechteruit rijdt.
Begin steeds meer waardering voor het boxer geluid te krijgen, lekker in de toeren jagen en dan bij gas los nog wat gepruttel, heerlijk, zit ook een Remus uitlaat op die bij de koppeling een beetje lekt dus zal nog wat extra hard klinken, laatst een fiets achterin vervoerd met de klep half open, toen had ik pas door wat een kabaal dat ding maakt, maar het klinkt wel lekker hehe....
Wat me ook opvalt is dat ik erg veel moeite moet doen om niet de max. snelheden te overschrijden en bijna altijd op de linker baan rijd wanneer het druk is. Het is net alsof ze alsmaar harder wil.
De meeste 33 rijders hebben wel iets gedaan aan de remmen. Er is hier veel ervaring op het forum!Heeft iemand nog tips welke schijfremmen te monteren (race remmen?), liever niet de standaard remmen.
bijna helemaal mee eens, maar gegroefde schijven en betere blokken zou ik niet als eerst doen, eerst eens nieuwe remolie (want dat is heel vaak te slecht voor woorden, pas nog bij een maatje van mij vervangen, het kwam er zwart uit!!!!)Het begin met: Het standaard systeem helemaal 100% krijgen.
Dan: Gegroefde schijven en betere blokken voor.
Dan: Staal omvlochten remslangen
Dan: Schijven achter
Dan: ...........
absoluut niet!! Ben ik 100% zeker van. Er staat zoiets van dat de auto GEEN benzine mag lekken, de rest maakt niet uit. Ook koelvloeistof mag hij lekken...... Nee, dan ben je denk ik gewoon gepiepeld door de desbetreffende garage zodat zij weer wat werk haddenLekkend stuurhuis is wel APK afkeur!!! bij mij onlangs om die reden nog vervangen.