Welke schijven passen dan

Met 75 klauwen zullen schijven van een 75 TS toch ook wel passen neem ik aan?Ik wil op m'n alfetta GTV geventileerde schijven monteren (4gaats) in combinatie met TS 75 klauwen.
Welke schijven passen dan33 16v,155......................
gewoon even zoeken op www.brembo.it daar kun je alles selecteren, naafgat, diameter, dikte enz
hiero das wel heel makkelijk, de rest zelf doen (zoek bij dimensions)
http://www.brembo.com/ENG/Market/Brembo ... chCars.htm
Ik had ook al aan omboren gedacht, maar ik ben bang dat de schijf erg zwak wordt
Onwetenden ha ha daar heb je hem weer onze gas aanbidderIk had ook al aan omboren gedacht, maar ik ben bang dat de schijf erg zwak wordt
bang zijn de onwetenden...
Hoef je niet bang voor te zijn. Ik heb het zelf ook gedaan en ik heb er ook mee op het circuit gereden! geen probleeem gaat prima en is low budget!
maar volgens mij moet je wel een ander fusee monteren! Ik kon destijds op mijn 1.8ie fusee's net geen remklauwen van een TS kwijt (dat scheelt een paar mm in afstand tussen de beide gaten van de remklauw)
Fusee's van een gtv6 gemonteerd en daarna paste het perfect!
Zeker weten
Onwetenden ha ha daar heb je hem weer onze gas aanbidderIk had ook al aan omboren gedacht, maar ik ben bang dat de schijf erg zwak wordt
bang zijn de onwetenden...
Hoef je niet bang voor te zijn. Ik heb het zelf ook gedaan en ik heb er ook mee op het circuit gereden! geen probleeem gaat prima en is low budget!
maar volgens mij moet je wel een ander fusee monteren! Ik kon destijds op mijn 1.8ie fusee's net geen remklauwen van een TS kwijt (dat scheelt een paar mm in afstand tussen de beide gaten van de remklauw)
Fusee's van een gtv6 gemonteerd en daarna paste het perfect!![]()
grapjhuuuuuu![]()
thanks
Dat dacht ik alZeker weten