alfa 4 live
ik dacht vierkante spanrollen als 2e oorzaak(vierkante distributie riemen, zeker weten)
Humor uit beuningen, sorry Niels.ik dacht vierkante spanrollen als 2e oorzaak(vierkante distributie riemen, zeker weten)
Ws zijn het de loodjes op de binnenkanten van de achterwielen. Indien dat slagloodjes zijn wil het nog wel eens gebeuren dat de loodjes tegen de draagarmpjes tikken (zeker bij niet originelevelgen) Laat die loodjes dan voor plaklood vervangen als de velg dat toestaat.hey humor is altijd leuk toch
rees cees en vetkaai waar komen jullie vandaan want beuningen ligt niet zover van mijn huis vandaan ik kom uit afferden biij druten nu weer on topic ik ga vanavond even kijken of aan de binnenkant van mijn wielen de loodjes er ook nog opzitten ik hoop dat t niks ernstigs is want ben super tevreden verder over mn alfa 33![]()
![]()
Huh? Is u taal purist?Lees tekens en dergelijke zijn ook fijn om het geheel begrijpend te houden.
Juist, heb je het al gevonden?jongens alsjeblieft niet over dit soort dingen gaan lopen zeuren afen toe een grapje is leuk maar niet zeuren over leestekens en blijf on topic
want ik vind t wel zo fijn om van mn probleem af te komen
alvast bedankt\
ALFA 4 LIFE