Ik heb 225 km gereden en kon 36 liter tanken, you do the math.

De eerste foto's zie je een aansluiting linksboven bij het blok aan de voorkant, zoals je ziet zit er overal olie (zit sowieso vrij veel olie bij het blok), waar zijn deze aansluitingen van? Ik dacht dat het de aansluiting was voor de kleptiming, maar weet dit niet zeker.
Verder zie je op de latere foto's een stuk plakband bij de luchtmassameter (tenminste dat is het toch?), kan hier iets mee aan de hand zijn?
Zou het ook aan de thermostaat kunnen liggen? Deze moet nog vervangen worden (motor komt niet op temperatuur als ik rijd).
Verder klopt de toerenteller niet, hij schommelt heen en weer en geeft te weinig aan (circa 1000 rpm). Wat me opvalt is in zijn 1 krijg ik bij 1500 rpm een "boost". Ik vind de auto niet godsgruwelijk traag, maar snel is ie ook niet.

Foto van het blok in zijn geheel, weet niet of iemand er iets aan heeft.

Dat stekkertje hangt los, weet niet waar het van is, en dat blokje hangt er ook maar gaar bij, waar is dat van?
Ik kijk het nog even aan, en hoop het verbruik te verhelpen, anders ga ik hem verkopen, ik ben niet gewend van een auto dat ie vanalles mankeert. Tot nu toe de enige voordelen aan deze auto is dat hij er netjes uit ziet, blanke lak is nog goed, en geen roest.