Naar ik aanneem zij ook jullie wel van de poetserige.
Wie van jullie heeft ervaring met TURTLE WAX COLOR MAGIC PLUS +? (Is een autowas die ook bijkleurt)
Is dat wat? En zo nee, waarom niet en wat dan wel?
Mijn dank is weer groot!
Geweldig spul op zwart. Maar een beetje aan de dunne dat spul.. Je moet het echt schenken. Ik ben meer van de vaste was. Maar ook van Turtle krijg je groene vingers. En: Deel voor deel werkt bij mij altijd het fijnst. Na overspuiten even een paar weken wachten met inwaxen heb ik gehoord van een serieuze spuiter. Inharden.Naar ik aanneem zij ook jullie wel van de poetserige.
Wie van jullie heeft ervaring met TURTLE WAX COLOR MAGIC PLUS +? (Is een autowas die ook bijkleurt)
Is dat wat? En zo nee, waarom niet en wat dan wel?
Mijn dank is weer groot!
Ik kan dit alleen maar beamen.. Ik studeer zelf af in een autobedrijf momenteel en daar gebruiken ze ook autoglym.. als ze het in een bedrijf gebruiken zal het vast goed zijn en bovendien te koop bij iedere automaterialen zaak.. Misschien ietsie duurder maar werkt perfect. Bovendien kost uitpoetsen je ook geen 4 dagen spierpijn bij dit merk!!!Ja, heb een rode verbleekte auto hier eens mee gepoetst. Effect is matig en van korte duur, is erg veel werk omdat je snel vlekken krijgt. Ook krijg je overal rode randjes op rubbers etc. en draag rubber handschoenen, anders zie je er een week lang uit alsof je iemand hebt vermoord....
Geen aanrader wat mij betreft. De beste poets vind ik inderdaad Autoglym. Ik heb talloze merken en soorten in de kast staan en die is toch echt het beste.
Gr,
Chris
Vond ik nog ergens:![]()
En als Senna zijn Honda (sorry Renault) met Sonax poetste, dan kan het ook niet slecht zijn voor je Alfa.