Yep met de Alfetta GT

kan ik niet maken, ben dan net terug van een lange vacantie....

Yep met de Alfetta GT
Ik breng je wel wat Gentse groensels mee ...Hmm, als er dooie beesten geroosterd worden blijf ik meestal wel op een afstand (ja mensen, ik ben een vegetarier) maar ik neem aan dat er genoeg konijnenvoer te knabbelen is voor mij?
Ik neem jouw portie vlees wel (en van iedereen die even niet opletHmm, als er dooie beesten geroosterd worden blijf ik meestal wel op een afstand (ja mensen, ik ben een vegetarier) maar ik neem aan dat er genoeg konijnenvoer te knabbelen is voor mij?
Je bent wat je eet ...
Ik neem jouw portie vlees wel (en van iedereen die even niet oplet![]()
dan ben ik een complete boerderij en een brouwerij bij elkaar. en een koffieplantage. En een chipsfabriek.Je bent wat je eet ...
![]()
![]()
Wat boerderij en brouwerij betreft zou ik zeggen : Welkom bij de club . De rest heb ik omwille van verschillende redenen moeten afzweren , maar ik heb uiteraard andere afwijkingen ontwikkeld .dan ben ik een complete boerderij en een brouwerij bij elkaar. en een koffieplantage. En een chipsfabriek.Je bent wat je eet ...
![]()
![]()
Ja ik dusIk ga ook ,GTV is klaar , wie nog meer uit NH ?
Ps : Een Gentse Trippel , zegt U dat iets ?
Yep!Ps : Een Gentse Trippel , zegt U dat iets ?
Jaaaaaah, lekkerrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Yep!Ps : Een Gentse Trippel , zegt U dat iets ?
![]()
![]()
Ps Co hebben wij eigenlijk al ingeschreven voor genoemd vleesschroeifestival?
Grtz, fRank
Vriend, checkYep!
![]()
![]()
Ps Co hebben wij eigenlijk al ingeschreven voor genoemd vleesschroeifestival?
Grtz, fRank
Uuuh weet ikke niet denk het niet,is het met voor inschrijving?Zo ja dan moeten we dat maar snel even doen,anders niks dooie beesten verschroeien voor ons