icecool

RE: verschil 105pk 120pk (veloce)

zo mei 21, 2006 22:59

Deze site had ik inderdaad al eens gezien, alleen chip-tuning op een benzine motor maakt niet echt heel erg veel verschil.
Maar in combinatie met een andere nokkenas lijkt me dat dit toch wel degelijk effect heeft.
En dan zal ik dit ook zeer zeker laten doen, maar ik wil eerst een andere nokkenas.
Bedankt voor de site te geven, wist niet dat ze ook iets over nokkenassen hadden :)...maarre wel 715 euro... :shock: Ik wil dit best laten doen, maar dan wil ik wel van te voren weten hoeveel vermogen ik hiermee win etc.
En Andretti Molletti zou je even kunnen kijken naar mijn vraag wat betreft de 2 liter uitvoering en de 155,156 uitvoering dat dat op die link staat wat je me gegeven hebt en niet de 147.
En enig idee wat de montage kost van een andere nokkenas?

Andretti Molletti

Re: RE: verschil 105pk 120pk (veloce)

zo mei 21, 2006 23:45

En Andretti Molletti zou je even kunnen kijken naar mijn vraag wat betreft de 2 liter uitvoering en de 155,156 uitvoering dat dat op die link staat wat je me gegeven hebt en niet de 147.
En enig idee wat de montage kost van een andere nokkenas?
als je hun dealerlijst in NL bekijkt dan zie je een aantal dealers staan die ze kunnen leveren en monteren.
Zij weten wel of het kan in een 1.6, maar als ik de profielen zo zie dan kan het zeker passen.. of het Motormanagement systeem er van in storing gaat kunnen zij wel vertellen..
lijkt me met hun "tamste" nokkenas geen probleem.

icecool

RE: verschil 105pk 120pk (veloce)

ma mei 22, 2006 00:11

Heb op de squadra tuning site gevonden dat het wel kan in een 1.6 en ook eentje gevonden die speciaal voor de 1.6 is.
Die kost dus 715 euro, echter hoeveel vermogen win je hiermee?
715 euro begin ik wel veel te vinden...
En het motormanagment systeem word toch aangepast door chip tuning dus ik denk dat dat wel in orde komt.

Hierzo:

http://www.squadra-tuning.com/Colombo-B ... aanbod.htm

Terug naar “Algemene Technische vragen”