Absoluut niets mis met een vouwwagen achter een Alfa!!!!!!!
Altijd effe naar Zuid Frankrijk denderen met lekker weer, de boys op de achterbank achter de DVD, cruise control op 150 km/uur en de navigatie doet lekker mee.
Ben altijd lekker vlot weg bij de tolhokjes, linkerbaan op en huppetee.
Ik zie hier echt geen probleem in!
Ik ben sneller in het zuiden dan menig vakantieganger en heb al mijn eigen spulletjes bij me.
Jongens naar het zwembad, papa dat gevaarte effe opzetten, daarna heerlijk.
Ik heb er al een dag opzitten voordat mijn kennissen met de caravan arriveren!
Blijft subjectief natuurlijk maar ik ben pro!

Zie ik dat goed Hermano? 150 km/u met zo'n vouwagentje erachter? Ik hoop dat je die boys van je goed verzekerd hebt als de banden van die sleurhut knallen en die zwiepende hut je auto de vangrails intrekt

Bovendien met de ruimte in die 166 zou ik gewoon daarin slapen!
Bevalt ie goed trouwens zo'n 166? Ben best benieuwd naar de ervaringen. ciao

Sorry Baron, ik was even een beetje druk en vergat het forum te checken af ten toe...
Het is inderdaad waar dat er met een aanhangwagen in Frankrijk 130 km/u gereden mag worden op de snelwegen, dus die 150/u. is niks geks.
Natuurlijk moet je dat niet doen met een vouwwagen met 10" wieltjes met 16 jaar oude kruiwagenbandjes, daar let ik natuurlijk heel erg goed op!
Het vouwwagentje weegt een kilo of 600 met lading, die trekt de 166 die met lading en passagiers rond de 2000 kg weegt (I'm a big boy!!) niet zomaar uit het spoor.
De 166 beviel uitstekend, we hebben de auto eind vorig jaar verkocht.
Mijn vrouw ging ook in onze woonplaats werken en toen er planten op de parkeerplaats onder de 166 gingen groeien was het tijd om de auto aan een andere Alfist te gunnen. Die auto rijdt nu rond in Friesland.
Hij beviel in ieder geval uitstekend, we hebben geen enkele storing gehad en het is natuurlijk een meer dan fantastische auto.
We hadden een RVS einddemper van Madeno eronder en dat gaf ons veel lol.
We doen samen met 1 auto, een 147.
Maar die wordt binnenkort vervangen, ik wijd daar nog wel een topic aan als we de bestelling geplaatst hebben.
Jarko