Dat wordt insausen zeker...!De werkelijke lekkage is een lekke pakking van het carterpandeksel.
Deze pakking heb ik een jaar geleden nog vervangen, ik snap er geen ***** van.

Da past inderdaad maar op één manier..Ja, heel zeker.
Na het schoonmaken van het blok was heel duidelijk te zien dat er lekkage was tussen carter en deksel.
Btw, over dat vliegwiel.
Ik heb 'm gemerkt hoor.
Maar zo op het schele oog lijkt het wel of de paren montage gaten allemaal iets van elkaar versprongen zijn waardoor het vliegwiel uberhaupt maar in 1 stand terug kan.
Zal daar nog eens goed naar kijken of dat ook echt zo is.

Dan kan het dus ook een combinatie van beide zijn.Ja, heel zeker.
Na het schoonmaken van het blok was heel duidelijk te zien dat er lekkage was tussen carter en deksel.

(Allessandro, hoe heb je dat in hemelsnaam gedaan met blok in auto?, halve dash met stuurkolom eruit ofzo?).

Dat is mij ook één keer overkomen, daarna nooit meer.Tijdens demontage had ik de cardan de verkeerde kant opgedraaid en was de distibutie versprongen, dus ook hier weer meerwerk aan overgehouden.

Het kan, maar je wilt het niet doen...Beetje offtopic: kun je je stuurhuis met blok nog gemonteerd bij een V6 niet vervangen dan?
(Was mijn plan voor volgende week)

Tuurlijk joh, gewoon bij een willekeurige automaterialenzaak voor ongeveer een tientje denk ik.Zijn goede stuurhuizen voor een 75 V6 nog ergens te regelen? Hoeveel kost dat?