tommie
Guru
Guru

RE: welke banden in de maat 215-40-16

vr mei 12, 2006 12:23

ik heb voorop ook fulda's liggen.. (goed, had toen net de auto, dus geen geld meer en moesten echt 2 andere banden op) maar ik heb nergens last van! ze slijten wel een klein beetje raar weg, maar ik ben nog een beetje aan t expirimenteren met bandenspanning, ze cuppen een beetje nu :oops: en ik rij ook niet altijd even rustig.

fulda maakt tegenwoordig ook al banden in een redelijk hoog segment, carrat exellero is volgens mij de nieuwe sportband van fulda! dat is ook de band die gepromoot wordt onder die Maybach sportcoupe :!:
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

GranTourismoVeloche

RE: welke banden in de maat 215-40-16

za mei 13, 2006 22:38

Zoals jezelf al aangeeft, niet laten verleiden door B of C merk banden. Dat wordt dan echt een hele zware domper met wat je nu hebt.
Ga af op je eigen ervaring. Jij weet welke band je het liefste zou willen, maar die is er helaas niet meer in jouw maat.....

Zoek de prestaties van de RE 720 en vergelijk deze met andere banden en maak een afweging. P zero heb ik ook wel goede verhalen over gehoord, maar nooit zelf ervaren..

Blijf zelf nog ff op de Potenza's rijden :wink: idd een fenomenale band zowel droog als nat! Oke niet in de sneeuw maar jah who cares :)

suc6

Terug naar “Algemene Technische vragen”