Bartman
Guru
Guru

RE: Ervaringen "dikke schermen" Bertone

vr mar 17, 2006 01:16

De montage van de schermen aan de voorkant is niet het probleem.

De kneep zit 'm achter. Je wilt namelijk dat binnen- en buitenscherm weer op elkaar worden gehecht als je ruimte hebt gemaakt voor de brede wielen. Daar moet je een -letterlijk- waterdichte oplossing voor vinden. Anders is het wachten op de roest.

Mail eens met Alberic van GR Autotechniek op info@grautotechniek.nl of PB hem, hij is bekend als AG.

Op dit moment werkt hij aan de GTAm van mijn vader.

Afbeelding
De neus van mijn Squadra is al jáááren oranje! ;)

Leuk racen met je Alfaatje? Squadra Italia!

www.squadra-italia.nl

Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 17, 2006 06:44

oude spatbord wegsnijden, buitenste deel van de binnenwielkast verwijderen en een zelfgemaakt
aluminium binnenspatbordje inpassen tussen deel "oude binnenwielkast" en spatbord
trasforma il meglio in massimo

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr mar 17, 2006 08:59

Nee. Komt er op neer dat je middels een reparatiestuk wielrand een aftekening maakt, dan het buitenscherm wegslijpt, en dan het binnenscherm aanpast , van staal, en geen alu, beide weer hecht voor de stevigheid etc. Ipv dat het buitenste binnenscherm weer terug naar omlaag loopt voor de spatbordrand loopt hij horizontaal en daar hecht je hem vast. Of, zoals bij de oranje bertone van Dennis Vogel, doorgelast!
Later meer.

Wolfrace: was er idd in 4x98, maar ook in 4x108, en ook in diverse maten breedtes. Zie ook reliant Scimitar (Ford= ook 4x108) en Montreal optie velg, 6.5j x14 met heel andere ET waarde.
13 inch: met oude Dunlop remmetjes? (troep!)
De gewone 6x14 Wolfrace gaat never fraai staan zonder minsten 10 cm spacer en dat kost je je wiellagers. En is niet 'diep'genoeg.
Zie daarvoor b mijn panasport 7x15 onder mijn Berlina.
Die dan weer wel!
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mei 10, 2006 16:45

Voor de Panasport wielen is er inmiddels een importeur in nederland: restaurateur Piet Mozes. Ik heb een prijsopgave gevraagd voor 7x15 velgen.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo mei 10, 2006 19:51

benieuwd, vind ze nog elke dag mooi....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Algemene Technische vragen”