Ik heb altijd begrepen dat 2.0 assen schroefringen hadden en 1300/1600 krimpkringen..

In de voormiddag mag je gerust met mij meerijden...Intussen zijn ze nog niet aan de auto begonnen, ziet er leuk uit met de kastelentocht nu zaterdag
Even voor jou vertalen: de outo is gemaakd en rijt weer eel plesant !Beetje leetvermaak, foei Koen !
Hij staat in volle vorm te trappelen voor de kastelentocht morgen![]()
Even voor jou vertalen: de outo is gemaakd en rijt weer eel plesant !Beetje leetvermaak, foei Koen !
Hij staat in volle vorm te trappelen voor de kastelentocht morgen![]()
Met je 2 Alfaritten per jaar kom jij dus al niet in aanmerking als bestuurder...
De auto heb je al, nu nog iemand die er mee kan rijden ...![]()
Ondertussen weer een klavertje bij
Als ik er meer zou doen, dan zou ik je te hard kleineren. Het verschil tussen onze rijstijl is te groot. (de mijne is uiteraard beter ! )Met je 2 Alfaritten per jaar kom jij dus al niet in aanmerking als bestuurder...
Ik ga ervanuit dat dit grootspraak is, je mag het tegendeel bewijzen!Als ik er meer zou doen, dan zou ik je te hard kleineren. Het verschil tussen onze rijstijl is te groot. (de mijne is uiteraard beter ! )Met je 2 Alfaritten per jaar kom jij dus al niet in aanmerking als bestuurder...
Bovenstaande uitspraak komt van iemand die meer van van de geschiedenis van mijn motor afweet dan ikzelf Koen, dus krijg maar al schrik !Ik ga ervanuit dat dit grootspraak is, je mag het tegendeel bewijzen!