Oké, dat wordt morgenochtend het eerste werk.
Bedankt voor de tips.
Oh ja, zijn de benzinepomp of het benzinefilter eventueel nog mogelijkheden?
Ik heb toevallig deze week ook een soortgelijk gevalletje bij mn gtv6 gehad...Bij normaal rijden (dus niet volgas acceleren en niet boven pakweg 3500rpm komen ) was er niks aan de hand al leek ie soms wat in te houden.
Nu thuis in de schuur de (uiteraard warme) motor een paar maal tot aan de begrenzer gehaald (om wat anders te controleren) en als jm dan op 'vlak voor de begrenzer' hield viel ie compleet dood>gewoon stil einde oefening....
Je hoorde in de brandstof galerij dan nog wel wat spoelen maar pas na enkele seconden weer pas het normale geluid van de benzine die rondgepompt werd. Als ik dan daarna startte was er niks aan de hand....
Gisteren een vers brandstoffilter gemonteerd >opgelost!!
Dus het korte antwoord op je vraag is JA!
Bedenk me nog net iets: Op de binnenzijde van je rechter binnenscherm zit een wit cilindertje met 2 draadjes eraan. Hierin zit en schakelaar die voorkomt dat je benzinepomp blijft lopen bij een koprol oid. Ik heb deze doorverbonden (was nl niet van plan om m op zn dak te leggen

) Omdat dit bij mij problemen gaf bij het rijden over hobbelige wegen, de schakelaar wipte dan wat te enthousiast op en neer en stopte dus de pomp met draaien....
Suc6, grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...