het is geen Renault! Die kleppen willen nogal eens verbranden in minder km's dan dat, maar da's bij Alfamotoren zeeeeeer uitzondelijk.175000km is niet niks zonder problemen idd...neem aan dat je wel eens nieuwe kleppen heb moeten plaatsen?!
Hmmmm...ik wist dat ik over sommige dingen beter had kunnen zwijgenhet is geen Renault! Die kleppen willen nogal eens verbranden in minder km's dan dat, maar da's bij Alfamotoren zeeeeeer uitzondelijk.175000km is niet niks zonder problemen idd...neem aan dat je wel eens nieuwe kleppen heb moeten plaatsen?!![]()
Dat verhaal van Alfa33 kan ik niet bevestigen. Mijn 33 gaf indertijd geen krimp. Het is dan ook geen R@#^&*t hè.
In Duitsland is de benzine ungefähr 12 cent duurder dan diesel...., is zeker een stuk goedkoper dan hier, klote accijns ookIk heb zelf een JTD gekocht vorig jaar en bevalt prima. Diesel heeft naar mijn weten ook wat meer vermogen en geluid is helemaal niet te hard binnenin. Over het op vakantie gaan in Duitsland, in Duitsland is Benzine goedkoper dan Diesel! dus ja, als je over G3 denkt mag dat geen probleem zijn.
Zelf heb ik gekozen voor diesel omdat ik deze betrouwbaarder vind, zeker op de lange duur. Heb alleen problemen gehad met de verstuivers die ik heb moeten vervangen (1150 euro!)
Verder SUPER auto!
Groeten
Wiel
Hopelijk kijken jullie nog even voor me naar deze ^ advertentie...straks wordt ie niet meer gezien omdat ie meer naar achter komt te staanMensen, er wordt toch erg positief tot redelijk positief geschreven over Alfa's en G3, het zijn eigenlijk ondertussen de alom bekende problemen die je dus parten kunnen gaan spelen. Al met al zal ik gewoon een goed exemplaar moeten vinden en aanschaffen en gewoon gaan rijden! Ik ben via een adv. op marktplaats in contact gekomen met iemand die een 156 2.0 TS Selespeed aanbied op G3, die Alfist rijdt al 25 jaar Alfa en zegt mij dat deze 100% is, hijs zelfs squadra getuned, heeft 170 PK en de nieuwste bak-sofwaremodificatie, geen pauzedipje van 1 naar 2... Toevallig staat ie ook met een 'MyReview' op Autoweek.nl Hij mailde mij net terug te zijn van een zorgeloze autovakantie van 4500 km met die Alfa uiteraard...mijn interesse is behoorlijk gewekt..ohw ja, hij heeft 164dkm gelopen en vraagt € 6.950,00
Maargoed...eens kijken wat jullie vinden van die auto![]()
Klik hier voor de marktplaats adv.
Klik hier voor de MyReview van Autoweek