Het vervolg...
Weer bij de garage geweest. Van garantie geen sprake, omdat ze het probleem toen opgelost hebben en ik er 2 weken heb mee kunnen rijden. In overleg met monteur heb ik de brandstofpomp vervangen door een "nieuwe" van de onderdelenlijn. resultaat geen verschil. Als hij stationair loopt blijft de zekering goed, maakt niet uit hoelang hij loopt. Wanneer ik wil rijden slaat hij binnen een paar meter af en is de zekering doorgebrand. Heb op aanraden van de monteur een plusdraad vanaf het relais naar de brandstofpomp gemaakt. Ook geen resultaat.
Hebben jullie nog suggesties???
alvast bedankt..
Is het geen Bovag garage dan

? Jij hebt opdracht gegeven om die auto te repareren en dat is maar ten dele uitgevoerd volgens mij. (want binnen je 3mndn reparatie garantie is ie weer/nog steeds stuk...!!!)
Zou mooi wezen zeg; Je brengt je auto weg voor een reparatie, haalt m op "gerepareerd 'en na 2 weken is er weer hetzelfde probleem..
"Tja meneer hij is toch echt gemaakt hoor, dat ie het nu niet meer doet is uw probleem..."
NEE dat is hún probleem omdat de reparatie niet goed is gedaan PUNT!!!
Vervolgens onderneem je zelf actie door een andere pomp te scoren en te monteren (op hun advies ) en dat helpt ook niet !!!
Als je rekening van de reparatie is voldaan zou ik eebns contact zoeken met een Bovag geschillen comissie oid, eens vragen hoe dit in elkaar steekt...
Tss, geen garantie,zou ik willen zien...!
Is er hier iemand die dit al eens heeft meegemaakt?
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...