Was ik ook van plan hoor, deze rijdt tot-ie ploftgewoon vlammen
jouw ervaring was ook zuigerveren? Aan de olieafscheider had ik wel even gedacht maar ik had het eigenlijk niet gezien als serieuze mogelijkheid. Ik zal het ding eens reinigen. En anders: deze gaat gewoon rijden tot-ie ophoudt, ik ga echt dat blok niet opentrekkenmaak je oliescheidingsfilter eens goed schoon!! Dit is nogal een stiefkindje en kan best voor wat overdruk zorgen. Schoonmaken door met de hogedrukspuit door te spuiten (geeft waarschijnlijk een heleboel zwarte drek...) als daarna de overdruk nog zo aanwezig is dan zijn de zuigerveren naar z'n grootje maar daarvoor zou ik eerst nog een compressietest doen....
(p.s. ik heb dezelfde ervaring met een 1.8ie op lpg..)
yep alle zuigerveren zwaar versleten... ik heb toen dat blok eruit gegooid en gewisseld voor een 2 liter...jouw ervaring was ook zuigerveren? Aan de olieafscheider had ik wel even gedacht maar ik had het eigenlijk niet gezien als serieuze mogelijkheid. Ik zal het ding eens reinigen. En anders: deze gaat gewoon rijden tot-ie ophoudt, ik ga echt dat blok niet opentrekkenmaak je oliescheidingsfilter eens goed schoon!! Dit is nogal een stiefkindje en kan best voor wat overdruk zorgen. Schoonmaken door met de hogedrukspuit door te spuiten (geeft waarschijnlijk een heleboel zwarte drek...) als daarna de overdruk nog zo aanwezig is dan zijn de zuigerveren naar z'n grootje maar daarvoor zou ik eerst nog een compressietest doen....
(p.s. ik heb dezelfde ervaring met een 1.8ie op lpg..)
Idd mayo is niet direct paniek!Beetje condens in de olie is normaal, zeker bij het gebruik op korte ritten...
Vraag de 33 rijders maar eens de carterontluchtingsslang los te maken..
Dus..no worry's mate!
Qua doel ben ik het absoluut met je eens,maar de manier om er dagelijks te komen is niet mijn idee...Ja ja Frank, ik ben het in principe met je eens hoorMaar goed ik moet kiezen uit diverse kwaden en geef nou zelf toe, het doel heiligt hier even de middelen.
Ik zal voor de goede orde dit weekend als ik tijd heb het oliefilter ook eens wisselen, en dan zullen we eens zien.