Ach, tja, net als met leaserijders zal de zaak betreffende Opel ook wel genuanceerder en gedifferentieerder liggen. In ieder geval haat ik geen enkel automerk, geniet ik van iedere auto die door een liefhebber behandeld is / wordt en ik kan smakelijk lachen om bovenstaande. Ik moet wel zeggen dat ik even vreemd opkeek toen ik de topictitel zag, want ik kon zogauw het type "GSI" niet rijmen met "Alfa Romeo".Wel grappig om te zien dat als 't van die stinkende Opels betreft je wel met modder mag gooien, maar zodra je iets over Alfa lease rijders zegt dan is iedereen ineens weer verontwaardigd. Ik haat overigens Opel ook, en maar zeggen dat Alfa's al in de folder roesten...

Overigens zijn er naar mijn mening best nog mooie Opels: de Commodore, Manta A, Kadett C Coupe GT/E en tot mijn stomme verbazing blijkt na jaren van totaal-de-weg-kwijt-zijn dat de huidige Astra OPC bijzonder goed scoort in de AutoVisie Eindejaars Multitest. Wel jammer overigens dat er in die multitest niet even een snelle GT of GTA werd meegenomen, dat zou het leesgehalte en met name het leesplezier met lichtjaren vergroot hebben