wel mee bemoeien, maar niet meedoen.... een soort Hans Wiegel dus.Rossi in de F1 is een verspilling van talent. Misschien later als hij "oud" is.....Om Rossi als naam naar de F1 te halen zou zonde voor de MotoGP zijn. Gelukkig heeft Vale dat zelf ook wel door. Dus wedstrijdje doen onderling en dan gewoon weer verder doen.
O, aha, dat 2 personen (en nu juist deze 2) tegen elkaar gaan racen. Ja, het is een rare wereld waarin we leven. Competitie en strijd zijn best. Maar dat nu juist deze 2 personen tegen elkaar gaan racen. InderdaadIk bedoel niet dit Topicmaar het feit dat juist die 2 personen tegen elkaar gaan racen
Dus Rossi en Alonso zijn de sjonnies in deze
@alfaatje en JRX Snappen jullie dan niks van de eerste keer
Ik bedoel niet dit Topicmaar het feit dat juist die 2 personen tegen elkaar gaan racen
Dus Rossi en Alonso zijn de sjonnies in deze
@alfaatje en JRX Snappen jullie dan niks van de eerste keer
Doe mij maar Clarkson in een A4 V8 tegen 2 bergbeklimmers......... dat gaat tenminste ergens overEn mocht het dan zover komen (god verhoede, want dat zou werkelijk nergens over gaan. De snelste willen zijn. Pffffft):
GO ROSSI
Idd morgen de TopGear winterspelenDoe mij maar Clarkson in een A4 V8 tegen 2 bergbeklimmers......... dat gaat tenminste ergens overEn mocht het dan zover komen (god verhoede, want dat zou werkelijk nergens over gaan. De snelste willen zijn. Pffffft):
GO ROSSI
Aaah super....... dat wordt genietenIdd morgen de TopGear winterspelen
21:25, op veronicaaaaaa (net voor degrotebeurtOe laot ?? welke zender ??
Van G !Toevallig een Zeeuw met een DVDrecorder in the house ?![]()
![]()
Kristal
Op internet is het ook te zien hoor. Via Google video. Er was laatst nog een topic over hier.Toevallig een Zeeuw met een DVDrecorder in the house ?![]()
![]()
Kristal