Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

wo mar 15, 2006 21:25

Gezien op E-Bay.

Zou er werkelijk iemand te vinden zijn die dit koopt? :wink:

Mischien zijn de British Horse Powers niet meer wat ze geweest zijn.

+20 BHP

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4268
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

wo mar 15, 2006 21:59

Die Feedback's zijn grappig om lezen ;-)

-your product was great car now O-60 IN 4.2 SEC 2seconds quicker will bid again
-fast service, hope it works!
-Good service - I've not checked the part out yet though
-Fast Delivery not tried item
-Bien reçu, mais en temps que garagiste du réseau PEUGEOT, je n'y crois pas trop
-I'M HOPPING THE INSTALL IS AS SIMPLE AS YOU SAY !! THANKS AGAIN !!
-GOT IT !! HAVE NOT INSTALLED YET !! FAST S/H FROM UK AWESOME !! THANKS SO MUCH !
-fast delivery. Not sure it works yet (haven't tried) but recommend the seller!!

???
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

164 Q4

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

wo mar 15, 2006 22:31

- Top Ebayer, a pitty his stuff doesn't work, highly recommended! (die verzin ik nou ter plekke hoor)

Dus in feite koop je een weerstand (zo'n dikke draadgewikkelde en vraag me niet waarom) en daarmee verneuk je de ECU en krijg je extra 20Pk? Pull the other one!

Gebruikersavatar
Saf33
Member
Member
Berichten: 123
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 18:23
Locatie: TIlburg City
Contacteer: Website

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

do mar 16, 2006 09:44

Heb zelf ook flinke twijfels of dit überhaupt zal helpen. Helpen zal het wellicht wel, maar het kan dus ook je blok om zeep helpen. :twisted:
Nu: in progress
BMW 318Ti '95 LF-NL-43 R.I.P.
33 1.7 16v '91 ZJ-42-BY Verkocht
33 1.4 Imola '94 JH-RP-36 R.I.P.

Andretti Molletti

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

do mar 16, 2006 14:11

Motortemperatuur wordt genept door een vaste weerstand en een vaste waarde...

stel de waarde is ingesteld op 60 graden, dan heb je iets meer voorontsteking en brandstof... hee JIM IT WORKS!!!



but(t)....


de motor is warm JIM! dus detoneert eerder..
JIM is SLIM!! Tnak ron 98 en GOOOOOO!!!

klopt Jim, slim!!

Jim is pleased... Jim start de auto de volgende dag.. laten we zeggen gister met 0 graden buitentemp..
Motor denkt hee ik ben 60 graden en spuit dus te weinig in.. NO START JIM!!!.. maar dat klopt het is zuiniger 8)
Mijn EOBD auto kijkt of na lange stilstand de luchttempsensor en de motortempsensor wel ongeveer gelijk zijn..anders: FAULT!!! Burning lights... NO burning rubber...

Jim is echt slim en monteerd misschien een weerstand in serie?? Jim found the wheel out!! Dat deden we al op Ljetronics !! (1980)



Als je Jim heet werkt het heel misschien een beetje..
Als je niet Jim heet...koop een weerstand van 60 Ohm en zet deze in serie met de koelvloeistoftemperatuursensor en probeer het eens uit....

DISCLAIMER: Je cilinderwanden etc slijten ECHT sneller, je koelfan komt waarschijnlijk niet meer in en je motor oververhit in de file...


Maaaarrrrrrrrrr het is wel: LOW BUDGET!!! :jumping:

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

do mar 16, 2006 14:22

Hé Dré, heb je hier soms aandelen? :lol:
Afbeelding
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
van G
Guru
Guru
Berichten: 1352
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:01
Locatie: Zeeuwsch-Vlaanderen

Re: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

do mar 16, 2006 21:54

Gezien op E-Bay.

Zou er werkelijk iemand te vinden zijn die dit koopt? :wink:

Mischien zijn de British Horse Powers niet meer wat ze geweest zijn.

+20 BHP
Was het maar waar :roll: Dan wil ik er wel een stuk of 3 :mrgreen:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Gebruikersavatar
Floor
Guru
Guru
Berichten: 1376
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:37
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: RE: 20 BHP extra voor een grijpstuiver op je 75

do mar 16, 2006 21:57

Motortemperatuur wordt genept door een vaste weerstand en een vaste waarde...

stel de waarde is ingesteld op 60 graden, dan heb je iets meer voorontsteking en brandstof... hee JIM IT WORKS!!!



but(t)....


de motor is warm JIM! dus detoneert eerder..
JIM is SLIM!! Tnak ron 98 en GOOOOOO!!!

klopt Jim, slim!!

Jim is pleased... Jim start de auto de volgende dag.. laten we zeggen gister met 0 graden buitentemp..
Motor denkt hee ik ben 60 graden en spuit dus te weinig in.. NO START JIM!!!.. maar dat klopt het is zuiniger 8)
Mijn EOBD auto kijkt of na lange stilstand de luchttempsensor en de motortempsensor wel ongeveer gelijk zijn..anders: FAULT!!! Burning lights... NO burning rubber...

Jim is echt slim en monteerd misschien een weerstand in serie?? Jim found the wheel out!! Dat deden we al op Ljetronics !! (1980)



Als je Jim heet werkt het heel misschien een beetje..
Als je niet Jim heet...koop een weerstand van 60 Ohm en zet deze in serie met de koelvloeistoftemperatuursensor en probeer het eens uit....

DISCLAIMER: Je cilinderwanden etc slijten ECHT sneller, je koelfan komt waarschijnlijk niet meer in en je motor oververhit in de file...


Maaaarrrrrrrrrr het is wel: LOW BUDGET!!! :jumping:
:thumbs:

Hierom lees ik nou het forum :wink:
Oo==v==oO

Terug naar “Het Forum Café”