Meer 33 gers, hier in twente zie ik er maar weinig, en als ik er 1 zie toetyer ik altijd vriendelijk maar dat interesseert ze helaas niet. waar zitten alle forum leden toch allemaal? overal maar behalve in het oosten dan???
Ik voel me eenzaam met mijn alfaatje hier
maar witte velgen is wel mooi zeker bij zwart. Ik krijg binnenkort banden met witte tekst op de zijkant lijkt me op zich wel grappig ik laat ze in duitsland erop zetten en daar hebben zie met witte letters jammer dan mijnn bakkie nie zo snel is als een F1 wagen.
Groeten Tom
33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)
een aantal jaar terug heb ik op mn mountainbike (nee, toen dacht ik nog nieteens aan auto rijden) de letters op de banden zelf wit gemaakt, gewoon met een simpel stiftje van de halfords, was speciaal daarvoor.
en ook in nederland kun je wel banden met witte letters krijgen, maar dan zijn ze volgens mij altijd voor 4x4 alleen geschikt
Aerodynamics are for people who can't build engines
1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs
Over het algemeen merk ik ook niet zo'n sterke saamhorigheid van de Alfa-rijders hier... wat ik wel een keer heb meegemaakt, op de autoweg kwam een auto mij inhalen, maar hij bleef toen naast me rijden dus ik denk "wtf?" en kijk eens opzij; is dat een Alfa 155 met een stuk of 4 man erin die allemaal m'n auto aan het bekijken zijn Daarna hebben ze me ingehaald, ik dus mooi gas bij en ga weer links naast hen rijden en maar ff vriendelijk gezwaaid jammer dat ze ff later af moesten.
@Mobster: uiteraard, 't is een Zeeuw, vandaar. Heb even in de historie gekeken en drongel meldt dat ie een trekhaak heeft, maar dan wel in de schuur...
@Gerrets/Knopjes: Ook hier weinig Alfisten, behalve op mijn kleine dorpje, daar wel relatief veel. Werkt kennelijk toch aanstekelijk als je al zo'n 20 jaar hier rondsnort met een Alfa...
Momenteel ook even trekhaakloos maar dat gaat niet meer lang duren, heb er één gekocht voor de 155. Heb bij deze een trekhaak voor een Alfa 75 in de aanbieding.