zal ik het dan maar zeggen?
Ik zag laatst ook de set van performatek staan en dat is een boel geld. Ik heb mijn schakelmechaniek gereviseerd voor ik meen nog geen 75 euro....
Je hebt een nieuw busje nodig wat onder de pook zit en het kogel mechanisme wat op de bak zit en daarnaast moet je zorgen dat de stang die tussen je pook en de bak zit nog goed soepel draait op het laatste stukje.
Ik was via prinsbredevoort aan onderdelen weinig kwijt en het schakelt echt weer strak.
Zorg dat je voor het mechaniek op de bak echt alle kogeltjes nieuw koopt en bij montage niet zuinig zijn met kopervet.
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat een, niet nader te noemen persoon met een 75turbo, het niet nodig vond om alle kogeltjes te vervangen en dus nu een minder strak schakelende 75 heeft als die van mij......
Als je echt alles nieuw besteld dan ben je 115 euro kwijt maar dan heb je ook echt alles nieuw.
( de delen die je vaak kunt hergebruiken zijn: - laatste gedeelte schakelstang
- hevel schakelmechaniek)
als je alle kogels en busjes als nieuw hebt dan ben je al een heel eind!
suc6