Nou ja, zeg!
Klikken maar...
En dan een Alfa 156 voor €1.- ?? Nee, dat heb ik niet voor zo'n ding over. Dan maar even doorsparen voor een mooie waardevast VW GolfEn wie van jullie is er al 'Alfa vriend' geworden??
Ja, een VW Golf, dat lijkt me ook wel wat...................................................................................voor 2 Euro misschien.En dan een Alfa 156 voor €1.- ?? Nee, dat heb ik niet voor zo'n ding over. Dan maar even doorsparen voor een mooie waardevast VW GolfEn wie van jullie is er al 'Alfa vriend' geworden??.
3.- vind ik toch iets te veel, dus toch maar Alfa-vriend geworden.3 met mooi velgen
2 Euro toe ja, ik ga geen geld betalen om in een Golf te rijden. But that's personal.Ja, een VW Golf, dat lijkt me ook wel wat...................................................................................voor 2 Euro misschien.En dan een Alfa 156 voor €1.- ?? Nee, dat heb ik niet voor zo'n ding over. Dan maar even doorsparen voor een mooie waardevast VW GolfEn wie van jullie is er al 'Alfa vriend' geworden??.
Kan je vrouw toch mooi in rijden, blijft ze tenminste met d'r vingers van je Alfa.2 Euro toe ja, ik ga geen geld betalen om in een Golf te rijden. But that's personal.Ja, een VW Golf, dat lijkt me ook wel wat...................................................................................voor 2 Euro misschien.En dan een Alfa 156 voor €1.- ?? Nee, dat heb ik niet voor zo'n ding over. Dan maar even doorsparen voor een mooie waardevast VW Golf.