Wie die Sja ook is, heeft wel een punt vindt ik, al het positieve niet te na gelaten, het zijn wel precies die dingen
waar ik me ook aan erger, alleen is er voor kritiek hierop heel weinig begrip of draagvlak bij de meeste of in ieder geval
bij diegene die hierover posten, erover discussieren wordt dan ook heel moeilijk.
Ik weet dat er een aantal mensen die dingen kunnen bijdragen dit niet meer doen, geen dingen meer te koop aanbieden,
hun mening niet meer geven of zelfs helemaal niet meer op dit forum komen om die redenen
Kijk nu eens even naar de reply van Raimon, kan best een hele leuke gozer zijn , maar als ik zo zijn antwoord lees
draagt dit niet bij aan een voorspoedig oplossen van een probleem wat meerdere hebben op dit moment, kan me ook moeilijk voorstellen
dat als je hem op Zandvoort of een ander evenement tegenkom dat hij zo tegen iemand dit taalgebruik bezigd.
Dat hij er een andere mening op nahoud respecteer ik, maar verwacht dat ook anderzijds, je mening ventileren kan ook op een andere
manier d.m.v. ander taalgebruik, komt de sfeer en de discussie tengoede
Ik haal hier willekeurig even het voorbeeld van Raimon aan, maar dat is niet persoonlijk, loop even de laaste topics door over
deze soort van onderwerpen en je vindt er zo verschillende
Normaal gesproken zou ik niet snel zo fel reageren, maar die Sja is wel echt iemand die dergelijke reacties oproept....
Becommentariëren is één ding, maar simpel weg afkraken van iets waar je zelf weinig tot niets mee van doen hebt, tsja wat moet je daar mee? Misschien simpelweg negeren, maar dat is me helaas niet gelukt...
Overigens zie ik me, afgezien van de eerste zin, geen verkeerd taalgebruik bezigen.... En als we het over het sfeer en discussie gaan hebben, is er een aantal andere mensen waar je eerst eens naar kan gaan wijzen ipv naar mij.