Rainier155
Guru
Guru

Re: RE: SCARB forum = zo gek nog niet, dus toch wel!

za mar 04, 2006 21:39

En daar ben ik het dan ook roerend mee eens.
Reply verwijderen en een pb naar diegene die het geschreven heeft. Echter, op dit forum wordt zoveel geplaatst dat Jorix en companen er een dagtaak aan hebben om dit alles te lezen en actie te ondernemen en dat kun je van hen niet verlangen.
Is dat niet een kwestie van meer moderators aannemen? Ik neem aan dat er hier ook genoeg mensen zitten met genoeg forum ervaring en verstand van zaken betreft forumsoftware die dat aankunnen?

Raimon
Guru
Guru

za mar 04, 2006 21:56

Dit is een mooi forum, allemaal liefhebbers onder elkaar en heb je hulp nodig dan kan er best iets geregeld worden.

En er is altijd wel iets te zeuren een goeie grap op zijn tijd is klasse daar is ook de forumverdeling voor.
Laten wij het nog lang leuk en gezellig houden mensen. 8) 8) 8)

FF de Bella. :lol:

Afbeelding
Doe ik vrolijk een stukje mee!
Afbeelding

achterportier helaas gespoten door Stevie Wonder...
156 SW 1.9 JTD

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: SCARB forum = zo gek nog niet, dus toch wel!

za mar 04, 2006 23:03

@Rainier,
Per dag gaat dit forum over de 400 posts heen, dat is echt mega. Hulde voor iedereen die meedenkt en post, jammer voor de paar die het kennelijk niet zo goed snappen.
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: SCARB forum = zo gek nog niet

za mar 04, 2006 23:53

Thanx (Ik zou het Esotherisch-Kantklos Forum namelijk erg missen) :biggrin:
Ik mag graag even chatten op het forum van de geitenfokvereniging.
Even lekker mekkeren over van alles en nogwat. :biggrin:

Afbeelding

Foto uit het smoelenboek.

Ach ik heb dit forum best wel gemist tijdens m'n week vakantie.....
Wel raar dat Andretti z'n baard zo snel groeit op 7 dagen....Maar 't staat 'm wel hoor ! :twisted:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mar 05, 2006 09:39

Ach ik heb dit forum best wel gemist tijdens m'n week vakantie.....
Wel raar dat Andretti z'n baard zo snel groeit op 7 dagen....Maar 't staat 'm wel hoor ! :twisted:
Da`s Andretti niet hoor. Da`s nen geit. Te veel gluhwein op? :mrgreen:

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

zo mar 05, 2006 10:26

Afbeelding

Verplaatst deze mijnheer zich in een zwarte postkoets? :roll:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Rens 1.7QV
Guru
Guru

zo mar 05, 2006 14:35

Ik ben nu 8 dagen niet op het forum geweest omdat ik op wintersport was, dus die andere discussie moet ik nog lezen :wink: . Maar heb een vermoeden waar het over gaat. En je staat er van te kijken wat voor hoeveelheid er te lezen valt na 8 dagen.

Super forum dus, gelukkig heb ik het hier ook vaak naar m'n zin en heb al heeeel erg veel info van het forum en leden gehad .

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

Marian
Member
Member

zo mar 05, 2006 16:43

Ook ik kijk dus af en toe op dit forum. Het begon door Yuri, die hier vaste gast is. Hij zei dat het een erg leuk forum is met mensen die dezelfde hobby hebben als hij. Ik vind het nu zelf ook leuk om af en toe eens te kijken hoe de zaken in Alfa-land er voor staan. Help, ik wordt 'besmet' hier! :D Maar serieus, er zal altijd gemauw en geklaag zijn van mensen die het niet eens zijn met je mening, hobby, etc. Oh well! =;

Sja.

ma mar 06, 2006 01:06

echt een geweldig forum... Het bestuur is gewoon genoodzaakt om de verkoop sectie aantepassen omdat "mede alfisti" elkaars advertenties afzeiken..

Gezellig forum hoor... :lol: :lol:

Sja.

ma mar 06, 2006 01:09

zo'n geweldig forum.. dat men de nood inziet om een "virtuele schandpaal" te gaan maken om mede leden te schande te brengen..

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... ight=ruzie

hahahahaa top forum.. :lol:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 06, 2006 01:14

Ook ik kijk dus af en toe op dit forum. Het begon door Yuri, die hier vaste gast is. Hij zei dat het een erg leuk forum is met mensen die dezelfde hobby hebben als hij. Ik vind het nu zelf ook leuk om af en toe eens te kijken hoe de zaken in Alfa-land er voor staan. Help, ik wordt 'besmet' hier! :D Maar serieus, er zal altijd gemauw en geklaag zijn van mensen die het niet eens zijn met je mening, hobby, etc. Oh well! =;
Kijk eens aan mensen... zelfs niet-Alfisti vinden het hier best leuk zo, dus laten we het ook leuk houden.

@ Sja: aan de hand van deze en je eerdere provocatie-posting concludeer ik voorzichtig dat je hier al langer actief bent onder een andere naam (correct me if I'm wrong). Denk je nou echt dat een extra nickname aanmaken en dan een beetje vervelend doen de zaken hier vooruit helpt :?: :roll:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Sja.

ma mar 06, 2006 01:17

Hier weer een typisch gevalletje SCARB.. " Laten we met ze alle lekker andere Alfa's afzeiken omdat ze een andere smaak hebben"

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=10627

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma mar 06, 2006 01:17

Kijk eens aan mensen... zelfs niet-Alfisti vinden het hier best leuk zo, dus laten we het ook leuk houden.

@ Sja: aan de hand van deze en je eerdere provocatie-posting concludeer ik voorzichtig dat je hier al langer actief bent onder een andere naam (correct me if I'm wrong). Denk je nou echt dat een extra nickname aanmaken en dan een beetje vervelend doen de zaken hier vooruit helpt :?: :roll:

:thumbs:

Ik was nog aan het denken hoe ik het zou zeggen, maar: wat je zegt :thumbs:
It's not easy, being green (kermit)

Sja.

ma mar 06, 2006 01:21

Hier weer een typisch gevalletje SCARB.. " Laten we met ze alle lekker andere Alfa's afzeiken omdat ze een andere smaak hebben"

http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=10627
Bovenstaand topic is toch weer het bewijs dat er hier op het forum geen respect is voor mensen met een andere smaak, die afwijkt van de norm...

En men noemt het allemaal zo gezellig en super.. maar men zeikt mekaar toch af hier.. dat laat ik zien in bovenstaande berichten..

OF NIET ?

Terug naar “Het Forum Café”