@vV: alle respect voor je mening, hoewel ik het maar in heel beperkte mate mee eens ben.
Het heeft denk ik ook geen zin om d'r over te blijven discussieren.
Wat mij betreft mag zjoske het in ieder geval over 2 weken in Mexico weer zo aanpakken!
Hier ben ik het wel helemaal mee eens!Ach, gelukkig leven we in een vrij land, en heeft ieder recht op zijn eigen mening, en is het duidelijk ook nog mogelijk andermans mening te respecteren! Dank daarvoor, kom je niet vaak meer tegen helaas....
Hij zei in de perconferentie, dat het niet zoveel uitmaakte, omdat er hele korte rechte stukken waren.dat verbaasde mij ook, je heb dat knoppie toch niet voor niets!
Leeft die zwarte nog? Stond m..i. bij Munsterhuis in Hengelo, vlak voor de brand.Ach, gelukkig leven we in een vrij land, en heeft ieder recht op zijn eigen mening, en is het duidelijk ook nog mogelijk andermans mening te respecteren!Dank daarvoor, kom je niet vaak meer tegen helaas....
Ik wens hem in ieder geval veel succes (en ook wijsheid) bij de volgende race.
Jos kan best sturen, het is alleen jammer dat hij op de cruxiale momenten minder goed is in snel de opties op een rij te zetten, en daarnaar te handelen..Maar dat is mijn persoonlijke mening, waar niemand het mee eens hoeft te zijn...
@ Leo: zo vind ik een zwarte bertone wel mooi, heb er zelfs 1 gehad.. (overgespoten vanuit prugna, getint glas, rood leer erin! super bak.. zwaar verlaagd, 15"compomotives..)
die heb ik niet gezien, maar 7 keer 30 pk extra moet meetbaar zijn lijkt me, en als je ze toch ter beschikking hebt, waarom dan niet gebruiken.Hij zei in de perconferentie, dat het niet zoveel uitmaakte, omdat er hele korte rechte stukken waren.dat verbaasde mij ook, je heb dat knoppie toch niet voor niets!
Maar lijkt mij dat het altijd sneller is door ze wel te gebruiken.......
Verder top gereden, moet ik zeggen!!!!!!!!!
ik dacht alleen op een gegeven moment, Jos gebruik die knop maar niet want dan vlieg je er misschien vanaf