Andretti Molletti

Re: RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

zo feb 19, 2006 20:03

Ey Kristalleke...
Wat Dre kan kan ik ook, en Beter!

8)
No way!!! 8)


En wat wil het mooie toeval... Precies, maar dan ook precies 8 maanden geleden stonden o.a. wij samen op het circuit..

Ik ging met de hoofdprijs naar huis ... \:D/ :banana: :driving:
Goh, das toevallig, ik ook :wink: :lol:

neeheeee jij was de hoofdprijs!!! ;)


:-$
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op zo feb 19, 2006 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

zo feb 19, 2006 20:07

Eeeeks ! Porsche !

pepijn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 504
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:02
Locatie: Berkel Enschot

Re: RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

zo feb 19, 2006 22:49

:idea:
Laatst gewijzigd door pepijn op ma feb 20, 2006 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Doix

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

zo feb 19, 2006 23:46

De tuningindustrie is helaas niet verenigd dus makkelijk aan te pakken via dit soort wazige en ranzig debiele wetgevingen. In Nederland komt het ook nog wel zover, Koos Spee, onze OPPERFUHRER verkeer roept al iedere week dit soort onzin via Wegmisbruikers. Maar hoe willen ze deze wetgeving waterdicht krijgen als het gaat om klassiekers? En hoe met onderdelen die door de fabrikant niet meer gemaakt worden maar wel door toeleveranciers? Wie beheert die lijsten? Is een OEM Bosal uitlaat wel goed en een E-keurmerk Sebring uitlaat niet? En hoe gaat deze regelgeving om met bijvoorbeeld schadeherstel? En hoe zit het met onderdelen die wel een E-keurmerk en of TuV merk hebben? Deze vragen zou ik wel eens beantwoordt willen zien door die parasitaire klootmongool van een minister (ben zijn naam effe kwijt in alle opwinding!) .....
Dit krijgen ze volgens mij europees nooit van de grond en de achterdeur riekt mij teveel naar mafiose, inhalig gedrag wat maar al te goed past bij die hongerige graaierige houding van onze Nederlandse overheid.... ik houd me hart vast ..... ik stel voor dat wij allemaal een mail sturen naar deze Belgische minister die blijkbaar zijn verstand geheel kwijt is.... laat deze mindervalide, mongoloide entiteit alsjeblieft niet in contact komen met onze OPPERFURHER Koos Spee ........ dat wordt de doodsteek voor alles wat met autoplezier te maken heeft ....... :cry:

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr feb 24, 2006 11:44

Ik heb uw mail van zaterdag 18 februari 2006 in goede orde ontvangen en met
veel aandacht gelezen.

Ik onderzoek uw opmerkingen en breng u zo snel mogelijk van mijn bevindingen
op de hoogte.

Ik hoop u hiermee alvast van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Renaat Landuyt,
Minister van Mobiliteit
:^o
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3877
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:24
Locatie: Truzement

Re: RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr feb 24, 2006 13:31

Ik heb uw mail van zaterdag 18 februari 2006 in goede orde ontvangen en met
veel aandacht gelezen.

Ik onderzoek uw opmerkingen en breng u zo snel mogelijk van mijn bevindingen
op de hoogte.

Ik hoop u hiermee alvast van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Renaat Landuyt,
Minister van Mobiliteit
:^o
Standaard onderschriftje
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4271
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr feb 24, 2006 16:12

Maar dat is toch nog altijd beter dan geen antwoord hé Michel :-)
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

alfaRob33

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr feb 24, 2006 16:39

dus binnenkort.....UNPIMP my RIDE

KLik maar Hier

VW is zich al aan het voorbereiden........ :schrik:
laat deze mindervalide, mongoloide entiteit alsjeblieft niet in contact komen met onze OPPERFURHER Koos Spee
idd dan kunnen die belgen ook ons uit gaan lachen..........dus ajb niet [-o< :twisted:

Mobster

Re: RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr feb 24, 2006 19:36

Maar dat is toch nog altijd beter dan geen antwoord hé Michel :-)
Ja, ikke nog geen antwoord :roll:

Gebruikersavatar
matra sports
Guru
Guru
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:19

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr feb 24, 2006 20:52

Moet ik toch eens vragen bij enkele Belgische kitcar importeurs hoe zij dit aanpakken. Dit is echt waardeloos namelijk. Eigenlijk zo achterlijk dat het bijna weer leuk is 8)
Straks moet ik een zwaailicht op me fietsie.......

Mobster

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr mar 03, 2006 20:01

Geachte heer,

Ik heb uw mail van zaterdag 18 februari 2006 in goede orde ontvangen en
met
veel aandacht gelezen.

Ik onderzoek uw opmerkingen en breng u zo snel mogelijk van mijn
bevindingen
op de hoogte.

Ik hoop u hiermee alvast van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Renaat Landuyt,
Minister van Mobiliteit


---------------
Barbara De Clerck
Secretariaat en Beleidscel van Minister van Mobiliteit Renaat Landuyt
Secrétariat et Cellule Stratégique du Ministre de la Mobilité Renaat
Landuyt


Ikke ook mailtje gehad... :roll:

SPIDERVELOCE1750

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr mar 10, 2006 13:17

:shock: :shock: :shock:

Manu is zonet een babbeltje gaan slaan met onze garagist . De man doet minstens één keuring per dag en spreekt over Kafkaiaanse toestanden . En het ergste is dat blijkbaar elke dag vanuit het ministerie telkens weer nieuwe aanpassingen op de regeltjes gebeuren . Misschien hebben Michel en Mobster dit wel op hun geweten . :lol:

Wat wel duidelijk blijkt is dat je voor alles een certificaat van de fabrikant nodig hebt als je iets aangepast hebt . Heb je dit niet ( niemand dus want dit soort papierkes waren daarvoor niet nodig :roll: ) , dan kan je terug naar huis . Als je geluk hebt tenminste , want er blijken nog nooit zoveel wagens op een trailer weer terug vertrokken te zijn . Wij hebben het dus aan onzen rekker met onze luchtfilterkes ( zie gezocht [-o< ) .

De betrokken diensten hebben er nu ook zodanig veel administratief werk bij gekregen , dat de files aan de keuringsstations er ook niet minder lang op geworden zijn . ( Vast goed voor het milieu ... ) Sommige stations sluiten daardoor , zonder aankondiging een half uur vroeger , met uiteraard boze klanten als gevolg . Vorige week in Gent is de slagboom gesneuveld . Iemand die al een tijd stond aan te schuiven , kreeg dus de boodschap dat het "niet meer zou lukken vandaag" en de slagboom ging onherroepelijk dicht , een half uur te vroeg dus . De man had echter een trekhaak .... en is toch nog dezelfde dag gekeurd geraakt :lol: . Zeeuw zeker ? :wink:

Nog een tip : Vervang Uw stabilisatieloodjes door stabilisatiezinkskes , die blijken ook beter voor het milieu te zijn :roll:

Wordt ongetwijfeld vervolgd ...

Kristal

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr mar 10, 2006 13:48

Wat wel duidelijk blijkt is dat je voor alles een certificaat van de fabrikant nodig hebt als je iets aangepast hebt .
Dat vroegen ze dus voor de (fabrieks) spoiler op de 33 ook :evil:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3965
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr mar 10, 2006 13:58

Discriminatie is het...

Ik had van mijn Zender spoilerset ooit de TUV goedkeuringsbewijzenn maar heb die niet bewaard omdat ik deze toch niet nodig zou hebben....., dacht ik...

Pff, ik ga wel Lada rijden, die wordt zo toegelaten...
Afbeelding


Ach, mischein kennen die Walen hier een Alfa 33 niet en keuren ze de mijne zo goed...
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

harald

RE: Duidelijkheid voor de tuners (goed en slecht)

vr mar 10, 2006 16:08

Stond zelfs in dubio maar ik nam geen enkel risico heb getwijfeld over België ------België----- België oh oh oh oh ooooh

groet Herman v V

Terug naar “Het Forum Café”