...of bij 1 op 8... ik niet hoorik denk dat bij 1 liter op de 6 a 7 liter iedereen zich ietsjes te druk maakt...
Nou ongeveer 1,5 - 2 cm boven het max.Hallo Roy!!!
hoeveel mm boven de max??????????
ik denk dat het wel meevalt hoor!!!
je hebt 15% teveel in het carter...
En als het goed is doet het dat alleen als je lichten ook branden... Alfa-logica.
Trouwens er zit een lichtje in mijn motorkap! Wat is dat ding toch luxe zeg
Hoezo, Bij de Makro heb ik een voordeelpak gekocht van 5 of 6 liter Mobil (ik denk een halfsynthetische)....of bij 1 op 8... ik niet hoorik denk dat bij 1 liter op de 6 a 7 liter iedereen zich ietsjes te druk maakt...
EDIT; moet je je niet meer zorgen maken om WAT voor olie je erin gegoten hebt ?
Jahaontluchte ik de remmen van mijn motor mee
Hallo Tom,Roy: Wat voor spuit? Ik zoek er namelijk ook zoeen....Niet om de remmen te ontluchten maar om "doktertje" te spelen....![]()
Serieus: Ik zie namelijk deze doorgaans niet zo 1-2-3 liggen...
Bijvoorbeeld om oude remolie uit het reservoir te krijgen....Heb je minder af te tappen en minder kans op geknoei...(hoop je..)
Volgens mij ontbreekt er een stukje van het verhaal: als de krukas teveel door de olie slaat onstaat er schuimvorming van de olie, met als risicio dat de oliepomp lucht (of schuim) aan gaat zuigen. En dan kunnen er inderdaad dingen verbogen raken...Ik heb op school eens iets meegekregen dat als je te veel olie in je motor doet, dat je krukas zeg maar tegen de laag olie in je carter "slaat" en dat er daardoor dingen verbogen kunnen raken... kan ik me iets bij voorstellen als je een keer hoger in de toeren komt. Ik zou het dus aftappen.
Ik heb slechts 30cc spuiten voor dit werk echt handig.AH ! Ik wacht gewoon tot het spits is in de apotheek en dan bulder ik dat ik een KLYSMA fanaat ben en dat ik graag wil hobbyen