Ja, dat was bij mijSpeling op je achteras? Ik heb een keer iemand aan huis gehad die hetzelfde probleem had. Even met je handen de achterwielen heen en weer schudden. Zijn wagen stond verschrikkelijk te schudden en de speling was duidelijk merkbaar.trilling zit in de auto... alles gaat meetrillen als je boven de 80km/h ongeveer komt. en hoe harder je gaat, hoe harder hij schokt.
alle wielen zijn gebalanceerd. alleen 1 velg is een beetje krom maar met andere velg waren de trillingen nog steeds even erg.
en zonder je partner achterin???banden lijken in orde te zijn.
als ik snel achter mekaar gas geef en los laat voel ik wel een tik van achteren komen.
als ik snel achter mekaar gas geef en los laat voel ik wel een tik van achteren komen.
Mischien het reserve-wiel ?als ik de koppeling intrap is er geen verandering.
alle wielen zijn 3 weken terug gebalanceerd.
Mischien het reserve-wiel ?als ik de koppeling intrap is er geen verandering.
alle wielen zijn 3 weken terug gebalanceerd.
Je rechter achtewiel is kromhet lijkt van rechtsachter te komen, van de schokdemper als ik het goed heb. want dat ding wat boven de wielkast uitkomt aan de binnenkant van de auto trilt nogal snel en hard op en neer als ik harder rijd. terwijl dat aan de andere kant geen herrie maakt.