Galaxa is waiting for your sign my dear knight ...Dat doe ik voor U vanzelfsprekend geheel kosteloos, maar U dient wel in Uwen hotpants van 20 jaar terug Uwen voertuig aan te komen bieden..........![]()
Kristal

Galaxa is waiting for your sign my dear knight ...Dat doe ik voor U vanzelfsprekend geheel kosteloos, maar U dient wel in Uwen hotpants van 20 jaar terug Uwen voertuig aan te komen bieden..........![]()
Kristal
Even voor het contrast, ik weet in nederlandnog een adresje waar het als volgt ging: "He, leuke alfa, goedgekeurd!"
IDD:@Michel : Galaxa was de Playboy zelve ... Valse vèrstralers avant la lettre![]()
![]()
Kristal
Yep die dusIDD:@Michel : Galaxa was de Playboy zelve ... Valse vèrstralers avant la lettre![]()
![]()
Kristal
Serieuse koplampen.
Die heeft ze al af denk ik.Zie ik daar cowboy-laarzen?
Groen??? Waardat groene monster spartelt....
Goed geraden Pepijn . Die van mij ziet er ook zo kompleet afgelezen uit . Ge ziet , toen al was ik bezig met slangachtigen die schoone kindekens wilden opetenVolgens mij doelde ze op deze galaxa en deze ridder
Check dit oude topic: op de kop van een 1600 blok staat blijkbaar het getal 20, ben bang dat de keurmeester z'n conclusies dan snel getrokken heeft...Hoe gaan ze trouwens controleren of je een 2L motor hebt gemonteerd ................ ooit al een keurmeester gezien die de motornummer op het blok gaat zoeken ? of zoekt naar de symbolen op het blok ? of de hoogte van het onderblok controleert ............... jamais![]()
Ja mooi he? Zo'n keurmeester ken ik ookEven voor het contrast, ik weet in nederlandnog een adresje waar het als volgt ging: "He, leuke alfa, goedgekeurd!"
No way!!!Ey Kristalleke...
Wat Dre kan kan ik ook, en Beter!
Goh, das toevallig, ik ookNo way!!!Ey Kristalleke...
Wat Dre kan kan ik ook, en Beter!
![]()
En wat wil het mooie toeval... Precies, maar dan ook precies 8 maanden geleden stonden o.a. wij samen op het circuit..
Ik ging met de hoofdprijs naar huis ...![]()
![]()