Die was ik als goede Belg net aan het bedenken(spreek nu geen fatwa tegen me uit....svp)

Kristal
Die was ik als goede Belg net aan het bedenken(spreek nu geen fatwa tegen me uit....svp)
Vergeet het....wie denk je dat er voor mij naar de keuring geweest is ? juist dus !Maar waar een Belg is , is een weg uiteraard ... dus we sturen onze vriendelijke garagist wel naar de "schouwing".![]()
kristal
Natuurlijk Michel ... Ik heb mij misschien een beetje onduidelijk uitgedrukt . Ik doelde met deze opmerking op het feit dat er ondanks alle regeltjes nog steeds blijkbaar bepaalde "alternatieve" oplossingen blijven bestaan .Vergeet het....wie denk je dat er voor mij naar de keuring geweest is ? juist dus !
mijn hart en vooral pb box staan voor u open !Natuurlijk Michel ... Ik heb mij misschien een beetje onduidelijk uitgedrukt . Ik doelde met deze opmerking op het feit dat er ondanks alle regeltjes nog steeds blijkbaar bepaalde "alternatieve" oplossingen blijven bestaan .Vergeet het....wie denk je dat er voor mij naar de keuring geweest is ? juist dus !Eu ... laat het mij een voetbalgewijze oplossing noemen ....
Kristal
volgens mij krijg je die spreuk uitgereikt op een tegeltje voor aan de muur op het moment dat je in een ministerie gaat werken!
Het ergste wat een beleidsmaker kan overkomen is ergens varantwoordelijk voor te zijn.
Het ergste wat een beleidsmaker kan overkomen is ergens varantwoordelijk voor te zijn.
Ben je daar zeker van, zou ik graag willen weten want daar hebben ze niet van gesproken op de keuring, maar ja, er waren al genoeg andere punten..Roestvrijstalen remslangen ipv die rubber gevallen mogen dus ook niet.
Ik ben wederom weer trots op nederland! Want dit kan alleen een belg bedenken![]()
![]()
(spreek nu geen fatwa tegen me uit....svp)
volgens mij krijg je die spreuk uitgereikt op een tegeltje voor aan de muur op het moment dat je in een ministerie gaat werken!
ja, lachen doe je niet op de keuring, je denkt dat alles in orde is, en dan komen ze met zo'n zever af.belgen verenigt u!
Wordt er op kenteken én chassisnummer gecontroleerd???
Of alleen op kenteken??
zoek een paar keur auto's zoals we hier APK banden kennen..
Houtenstuurtje?? Hoes erover en vasttapen... is een plastic stuurtje!!!
Een achterspoiler mag niet, maar 4 gaten in je kofferklep wel...
Eigenlijk gewoonweg lachwekkend dit!