Ja dat weet ik ook niet. Maar toen ik voor onze 164 een gereviseerde kocht en er nog steeds problemen waren hoorde ik van verschillende gasbedrijven dat gereviseerde verdampers onbetrouwbaar zijn (een stuk of 4!!!!). De gereviseerde zijn idd wel een stukje goedkoper, alleen ik heb er daarna nog steeds ellende mee gehad en dan kun je lang zoeken want ik ging er vanuit dat de verdamper goed was. Toen ik er een nieuwe ingezet had werkte alles weer perfect.huh??Nee alleen het nadeel van die dingen is dat, dat geen garantie is dat de auto dan wel goed op gas loopt... Bij gereviseerde komt het ook regelmatig voor dat die het niet goed doen.
Rens![]()
een goed gereviseerde moet het gewoon doen! Waarom zou hij het niet doen dan?
Deze heb ik bij een vialle dealer gehaald. Ik heb het nog even nagevraagd en hij zei dat zei er ook niet meer mee werkte omdat 1/3 niet goed werkte en dan hadden zei er met inbouwen ed nog extra werk aan.
Ik dacht eerst ook van wat een onzin als die gereviseerd is moet die toch goed zijn, alleen dat werkt dus niet altijd zo. Waar ik die gereviseerde verdamper gekocht heb was er ook van overtuigd dat de verdamper, die zei gereviseerd hadden goed was

Maarja je moet het zelf weten, tis alleen maar een tip en het kan je wel wat ellende schelen....
Rens