Lijkt een goede prijs voor 2 stuks, Gerwin heeft er laatst nog ietsjes meer voor betaald (zo vertelde hij mijIk wil op korte termijn mijn veerpoten van mijn 33 aan de voorkant vervangen. Omdat ze er dan toch af zijn wil ik ook gelijk mijn lagers vervangen. Weet iemand wat een setje ongeveer kost? Ik heb navraag gedaan bij een garage en daar zou het op 118 euro komen? Ik vond dit zelf erg prijzig! Of klopt dit wel? Overigens gaat het om 3 bouts veerpoten. Alvast bedankt. Groetjes!
Juist die van een viergaats zijn helemaal los en goed te vervangen. Een veerpoot met viergats bevestiging kun je helemaal uiteenhalen in losse onderdelen...Ik heb dus ook een 3-gaats bevestigingWaarom zijn die krengen zoveel duurder man ?! Zijn de veerschotels van die viergaats trouwens wel los te koop en te vervangen?
Greetz
Speeder
Ik heb dus eigenlijk gewoon vette pech met mijn '93 type 3 alfa? Ik heb volgens mij gewoon 3 gaats. Daar zijn de lagers dus veel duurder van,en hoe zit dat dan met de veerschotels ?Juist die van een viergaats zijn helemaal los en goed te vervangen. Een veerpoot met viergats bevestiging kun je helemaal uiteenhalen in losse onderdelen...Ik heb dus ook een 3-gaats bevestigingWaarom zijn die krengen zoveel duurder man ?! Zijn de veerschotels van die viergaats trouwens wel los te koop en te vervangen?
Greetz
Speeder
Klopt als een bus... en als je dan regelmatig eens in een nieuwbouwwijk komt gaat het nog harder.... voordeel is wel dat alles dan nog goed gangbaar is van de vorige keer dat je het loshaalde...De lagers van een 3-gats bevestiging zijn wel veel duurder maar volgens mij ook veel degelijker. Die plastic zooi van een 4-gats veerpoot kun je elke 50dkm vervangen. Het is niet voor niks dat Alfa een wijziging heeft doorgevoerd.