Dan is dat dus de oorzaak. Toch maar laten uitlijnen voordat je nieuwe banden ook scheef gaan afslijten. Je weet immers niet hoelang ze al scheef afslijten. Het kan van de laatste paar 1000 km zijn. Staat ook meteen je stuur weer recht.de oude banden waren wel aan een zijde afgesleten.
okee !Dan is dat dus de oorzaak. Toch maar laten uitlijnen voordat je nieuwe banden ook scheef gaan afslijten. Je weet immers niet hoelang ze al scheef afslijten. Het kan van de laatste paar 1000 km zijn. Staat ook meteen je stuur weer recht.de oude banden waren wel aan een zijde afgesleten.
ze hebben wel op alle vier de wielen zo'n plaat gemonteerd voor de uitlijningDan hebben ze een 2 punts uitlijning gedaan. Altijd 4 punts opmeten ook al kunnen ze het achter niet afstellen. Staat iig het stuur er weer recht in. Nu heb je kans dat de uitlijning nog niet goed is.
niks van dit allesDat is normaal. Maar hebben ze hem achter ook opgekrikt en uitgeslingert? Dan wordt hij achter ook opgemeten n.l. Dan krijg je ook de waardes van achter op je print. Anders alleen voor. En Camber en Caster gesteld zeker.![]()
Da's nooit standaard hoor.Dat is normaal. Maar hebben ze hem achter ook opgekrikt en uitgeslingert? Dan wordt hij achter ook opgemeten n.l. Dan krijg je ook de waardes van achter op je print. Anders alleen voor. En Camber en Caster gesteld zeker.![]()