Ja tuurlijk, zo komt het ook over.let op : ik bedoel dit positief![]()

NOT
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ja tuurlijk, zo komt het ook over.let op : ik bedoel dit positief![]()
Zeg nu eerlijk : wat heb je eraan als de van de baan vliegt na een dergelijke actieLiever kijken naar coureurs die risico kunnen nemen, dan coureurs die de auto alleen willen thuisbrengen en constant zitten te rekenen hoeveel punten ze willen hebben. Als iedereen zo dacht, werd het een saaie vertoning. Ik kan ook genieten van coureurs als Villeneuve en Montoya. Als die tien ronden achter iemand hebben gezeten, weet je gewoon dat er nog een actie komt, of dat nou een verstandige of een onmogelijke actie is, hij komt...
@ G.C......echt waar![]()
Dan sta je naast de baan met lege handen, met de wetenschap dat je het tenminste geprobeerd hebt en niet als een schaap in de processie hebt meegereden...Zeg nu eerlijk : wat heb je eraan als de van de baan vliegt na een dergelijke actie
Zeg nu eerlijk : wat heb je eraan als de van de baan vliegt na een dergelijke actieLiever kijken naar coureurs die risico kunnen nemen, dan coureurs die de auto alleen willen thuisbrengen en constant zitten te rekenen hoeveel punten ze willen hebben. Als iedereen zo dacht, werd het een saaie vertoning. Ik kan ook genieten van coureurs als Villeneuve en Montoya. Als die tien ronden achter iemand hebben gezeten, weet je gewoon dat er nog een actie komt, of dat nou een verstandige of een onmogelijke actie is, hij komt...
En proberen en meteen goed doen zonder dat de stukken eraf vliegen. Zoals Alonso en Raikonen bij Schumacher deden in Japan.Dan sta je naast de baan met lege handen, met de wetenschap dat je het tenminste geprobeerd hebt en niet als een schaap in de processie hebt meegereden...Zeg nu eerlijk : wat heb je eraan als de van de baan vliegt na een dergelijke actie
sprint race...dom..dommer..verstappen...maar hoofd race...een dikke :thumbs:
![]()
![]()
het doet zeer maar toch