Floor
Guru
Guru

RE: Koosje

do jan 26, 2006 19:11

Afbeelding
Wat een heerlijk stukje, ik knap er helemaal van op!

Weg met dat k*(^%programma en dat eikeltje!!
Oo==v==oO

kareltjeknetter
Advanced Member
Advanced Member

do jan 26, 2006 19:17

waarschijnlijk vroeger zo vaak gepest dat hij nu wraak wil nemen, niet alleen met zijn #$%beleid maar ook met dom gekwaak :schrik:
-charles-
clk55amg
giulietta 1.4tb 170pk
Giulia 2.2jtdm 180pk ae

Floor
Guru
Guru

do jan 26, 2006 19:30

Afbeelding
Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Presentator André van der Toorn confronteert wegmisbruikers met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens ingevaar brengen.Afbeelding

Dit programma wordt mogelijk gemaakt door Koos de Flitsdoos
Laatst gewijzigd door Floor op do jan 26, 2006 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Oo==v==oO

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

do jan 26, 2006 19:38

Bah!!
Als ik die 2 zie opdoemen in de verte wil ik het liefst de pedaal nog dieper trappen en hun omver jakkeren.
Vieze vuile huichelaars.

En die Spee is nog het ergste van het stel, wat een zielige minkukel.
AutoWeek opzeggen voor een kritiek stukkie in een column.

En als hij het zo niet kan winnen, dan gaat meneer de schlemiel een rechtzaak aanspannen.

Ik zeg niet dat ik een oud-TTC'er ben hoor, maar die flitsbeleid van hem is gewoon staatskas spekken.
En dan doet hij samen met zijn TV-speeltje nog ff een schep bovenop met André (gore arrogante kwal). :evil:
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

do jan 26, 2006 20:16

Ik vond die Bas van Putten eigenlijk ook niet zo super, maar door deze column ben ik 'm iets meer gaan waarderen.
Z'n verhaal over die zweedse turbocontainer (stiekum best gaaf) vond ik ook erg leuk.
Maar die reactie schijnheilige Koosje: ONBETAALBAAR :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping:
Over die dwerg met z'n krullebol wil ik het niet eens hebben, dan komt m'n eten weer omhoog :sick:
Zou Spee trouwens niet snappen dat je je abonnement niet opzegt bij de hoofdredacteur maar bij de ledenadministratie o.i.d.??
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

do jan 26, 2006 21:39

En deze mensen moeten beleid maken in Nederland. Wanneer er enig kritiek is, dan zijn ze op hun pik getrapt.

Jodokus is nou precies zo'n type die je als allerlaatste bij gymles koos om in jouw team mee te doen. En die aangenomen zoon van Bassie en Adriaan (van Toor) die .......... Ik denk dat ik mijn lidmaatschap bij SBS6 ga opzeggen :wink: :lol:

van G
Guru
Guru

do jan 26, 2006 23:02

ik had het niet beter kunnen verwoorden =D>
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Koosje

do jan 26, 2006 23:52

Jodokus is nou precies zo'n type die je als allerlaatste bij gymles koos om in jouw team mee te doen
Bijna goed :wink: Niemand koos Koos. Je kon tenslotte waarschijnlijk beter met z'n allen geblinddoekt trefballen dan die kneus in je team mee te laten doen. En wat doet een goed calvinistisch leraar dan om de gymles niet in een kleuterguerilla te laten ontaarden? Juist, hij maakt de kneus 'belangrijk' door hem scheidsrechter of spelleider te maken. Zo hoeft-ie niet mee te doen aan het echte spel en kan hij lekker neuzelen over een schoen die net over de lijn van de tegenstander was. En zie, ook als volwassen man wou niemand Koos in zijn team. En wat doet dan de calvinistische Nederlandse overheid....? Bedankt!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jan 27, 2006 01:10

[-X da's wel grof hoor! =; hoewel.............. :jumping:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jan 27, 2006 08:24

Even voor de duidelijke orde... Spee is toch GEEN lid van deze club hier he?? :shock:
Meneer rijdt Mercedes Benz toch ? Dus dat kan nooit......... :roll: :wink: :roll: :wink:
Dirk - Giulia2000TS

stennie
Advanced Member
Advanced Member

vr jan 27, 2006 13:50

Wat is dat toch een vieze achterbakse linkmiegel die krullenbol.
:jumping: :jumping: :jumping:

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

@ 164Q4: =D> =D> =D>

Zag net dat er iemand mij al voor was geweest wantik had een foto van dat rotjochie willen plaatsen maar.....................
ik was ook bang dat het zou werken als een rode lap op een stier :oops: :oops:

Vond nog wel het volgende:

mr. Jacobus (Koos) Spee (*)

Dit is hem, zero-tolerance hoofd Bureau Verkeershandhaving alias flitspalendiender, mr. Jacobus (Koos) Spee. Met verstand op nul en blik op oneindig laat diender Spee met laserguns rücksichtsloss geld afpersen van automobilisten. Gniepig wordt met een Befehl ist Befehl en Ordnung muss sein mentaliteit vanuit kliko vuilcontainers, bosjes, gecamoufleerde videowagens genadeloos jacht op automobilisten gemaakt, die (‘s-nachts) een paar km te hard hebben gereden. In plaats van boeven te vangen worden agenten nu als staats-incasseerders ingezet om aan de jaarlijks verplichte prestatiecontracten van baas justitieminister Jan Piet Hein Donner te voldoen. Spee en zijn flitspalendienders, notabene allen betaald van gemeenschapsgelden en dan ook een dienende taak hebben, zijn er echter zoveel mogelijk op uit om automobilisten met een onzinnige flitswet (WAHV, wetje Mulder) tot op het bot te treiteren en met flutboetes lastig te vallen. Nu al worden op de 7 miljoen auto’s er 12 miljoen "boetes" uitgeschreven. Een score van 170 % en rijdt blijkbaar elke automobilist gemiddeld 1,7x per jaar in deze snelheidsvalkuil ! Met een opbrengst van € 490.000.000 (15 % meer dan in 2002) blijken boetes verkapte snelheidbelastingen te zijn. Sprake is van een gelegenheidwetgeving. Justitie / politie maken misbruik van hun bevoegheden en oneigenlijk gebruik van de wet. In strijd handelt de Nederlandse nationale wet(WAHV) met de hogere Europese wetgeving ( EVRM, Eu Verdrag Rechten van de Mens art. 6 lid 2 onschuldpresumptie). Rechters lappen dit aan hun laars en incasseren voor schatkistbewaarder minister G.Zalm massaal de flutboetes! Tijd voor flitsende acties om mr. Jacobus (Koos) Spee tot wat gezondere gedachten te brengen KLIK hier en op een wat meer christelijke manier geld in te laten zamelen. Truckers traden al eerder succesvol op tegen V$W minister Tineke (tolpoort) Netelenbos. Die zagen wij ook nooit meer terug.

(*)). Mr. Jacobus (Koos) Spee heeft ook zitting in de door de overheid voor vele miljoenen gesubsidieerde en
derhalve niet onpartijdige organisaties SWOV en 3VO !

BRONNEN :
- Prof.Dr.A.J.Rothengatter van RU Groningen in NOVA “Flitsboetes zijn snelheidsbelastingen"
- Prof. B.Smalhout en VVD’er P.Hoftstra. Onzinboetes in de Telegraaf 4 aug, 13dec’, 7 nov’ 01)
- Amsterdamse hoofdcommissaris Jelle Kuiper; “Flitsboetes zijn voor agenten een onzinnige
bezigheid van een chagrijnige overheid” (www.telegraaf.nl datum 18april 2001)
- Oud AVD commandant Porsche groep Driebergen, Officier A.C.Vogel “Flitsboetes van
verkeersofficier mr. J.Spee zijn razzia’s”(www.telegraaf.nl 27 dec.2001)
- SBS6 in wegmisbruikers ”regels zijn regels" ook al is er geen kip op de weg .. (17april 2004)
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jan 27, 2006 17:08

Jodokus is nou precies zo'n type die je als allerlaatste bij gymles koos om in jouw team mee te doen
Bijna goed :wink: Niemand koos Koos. Je kon tenslotte waarschijnlijk beter met z'n allen geblinddoekt trefballen dan die kneus in je team mee te laten doen. En wat doet een goed calvinistisch leraar dan om de gymles niet in een kleuterguerilla te laten ontaarden? Juist, hij maakt de kneus 'belangrijk' door hem scheidsrechter of spelleider te maken. Zo hoeft-ie niet mee te doen aan het echte spel en kan hij lekker neuzelen over een schoen die net over de lijn van de tegenstander was. En zie, ook als volwassen man wou niemand Koos in zijn team. En wat doet dan de calvinistische Nederlandse overheid....? Bedankt!

:mrgreen: :thumbs:

Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

164 Q4

vr jan 27, 2006 17:09

Je kon tenslotte waarschijnlijk beter met z'n allen geblinddoekt trefballen dan die kneus in je team mee te laten doen.
Oh nou moet je je toch eens voorstellen dat je trefbal zou spelen en die gast zit in de tegenpartij [-o< :twisted: . Reken maar van yes dat ik hard zou kunnen gooien en treffen doe ik dan zeker, 3x raden wie er geblesseerd vroeg weg gedragen kon worden (en ik ben het niet..) :twisted: :twisted: .

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jan 27, 2006 19:27

[quote="van G"]ik had het niet beter kunnen verwoorden =D>[/quote

Ja dat kun je wel maar dan ongenuanceerd ! :mrgreen:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jan 27, 2006 19:54

Hmm...schiet me net te binnen.
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze ook met elkaar op bed liggen.
Details ga ik niet opnoemen (censuur)
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Terug naar “Het Forum Café”