Da got hier vrie goe vruit . Mor es mijne pont nou al geraun ? En ik mes nog een ommerken uuk

Kristal
Goe geraaien FranskeNah ff dan: vice platinees zijn de contactpunten.....Toch?![]()
Heb er ook nog ééntje: (komt eigenlijk uit de grafische wereld..: )
Waar vraagt je collega drukker uit t Belse om als ie het over ' produkt ' heeft????
Als in :' geef me eens een lap met produkt......................'
Vreemd volkje wa?![]()
Grtz, fRank
Da produkt is mie tentijd al veul veraanderd van soamenstelling, moar t iet nog altaait produkt....Goe geraaien FranskeNah ff dan: vice platinees zijn de contactpunten.....Toch?![]()
Waar vraagt je collega drukker uit t Belse om als ie het over ' produkt ' heeft????
Vreemd volkje wa?![]()
Grtz, fRank![]()
En da produkt ... is da nog altiet tzelfde as vroeger of emmen ze dor al een grun vur gevonnen ...(Manu is nog drukker geweest)
Kristal
'k Mag nie meedoen als bels maar ...Da produkt is mie tentijd al veul veraanderd van soamenstelling, moar t iet nog altaait produkt....Goe geraaien FranskeNah ff dan: vice platinees zijn de contactpunten.....Toch?![]()
Vreemd volkje wa?![]()
Grtz, fRank![]()
En da produkt ... is da nog altiet tzelfde as vroeger of emmen ze dor al een grun vur gevonnen ...(Manu is nog drukker geweest)
Kristal![]()
Grtz, fRank
Als streekgenoot van Michel zal ik hem maar een handje helpen.
Trottinet
Blaffeturen
tapiplein
gerat
Dit geeft: Ik hem men trottinet buite loate stoan want anders mokt ze den tapiplein vuil. Kmoest wel de blaffeturen ope loate want anders werd ze misschien gerat.![]()
Philip.
Blaffetuurkes en tapiplein zijn niet alleen leuk , maar ook echt typisch Vlaams . En as ze mijn ottos ne kier proberen ratten dan krijge ze begot een vrie toek op ulder muile ... mé ulder pollekes va mijn klein mannen afblijven hé![]()
IDD
MAAR : ge zult ni lache als ze auwe notto RATTE want dan zulde wel me de TROTTINET moete goan.
Ge ziet het had toch een beetje met auto's te maken![]()
En blaffeturen en tapiplein vind ik gewoon leuk klinken vandaar![]()
Philip
Ok gokje Philip: Ik heb mijn snorfiets (oid???) buiten laten staan anders maakt ze de vloerbedekking vuil. Ik moest wel de rolluiken/luiken (??) open laten anders werd ze misschien gestolen.Als streekgenoot van Michel zal ik hem maar een handje helpen.
Dit geeft: Ik hem men trottinet buite loate stoan want anders mokt ze den tapiplein vuil. Kmoest wel de blaffeturen ope loate want anders werd ze misschien gerat.![]()
Philip.
Prachtig Diel !!!! Maar ik mag niet antwooden, zeker ?Ok, Segmenten.